Gjest Usikker...Spent...Nysjerrig... Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sitter her å lurer jeg da.. Sluttet med pillene i juni i fjor. Fikk mensen som jeg skulle i juli, og da hadde jeg ikke mensen før i januar. Januar og februar var helt normale. Uke 13 burde jeg da fått mensen igjen, men ingenting har skjedd. Kan jeg tro at jeg kanskje er gravid, eller er den bare dønn ustabil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kun en test kan gi deg svar ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyes never lie Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kun en test kan gi deg svar ;-) Jepp kun en test;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker...Spent...Nysjerrig... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jepp kun en test;) Det er nesten litt morsomt.. I går skrev jeg dette innlegget, i dag har jeg fått mensen... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyes never lie Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er nesten litt morsomt.. I går skrev jeg dette innlegget, i dag har jeg fått mensen... ;o) Ja ja slik er livet. Men better luck next time:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.