Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ble den slettet egentlig?

For sterk kost?

Bare lurer jeg altså. Engel fikk den actionen hun deklamerte at hun savnet. Etterpå ble alle så gode venner også...dvs dagen etter. Vi var for lengst ferdige med å krangle.

Gjest Moderator
Skrevet

Slike skravletråder tar litt vel mye plass, og når vi "rydder", hender det at vi fjerner dem.

Vennlig hilsen

Skrevet

Slike skravletråder tar litt vel mye plass, og når vi "rydder", hender det at vi fjerner dem.

Vennlig hilsen

Aha!

Men var den ikke festlig likevel?

c",)

Mary Poppins
Skrevet

Aha!

Men var den ikke festlig likevel?

c",)

Jeg synes ihvertfal det

;)

Skrevet

Jeg synes ihvertfal det

;)

Lenge siden jeg har ledd så mye, kunne tisset på meg opptil flere ganger.

Skrevet

Vennlig hilsen

Du kunne jo bare ha "ryddet" bort de kjedelige innleggene og latt godsakene og gullkornene bli igjen???

Neste gang kanskje?

c";)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lenge siden jeg har ledd så mye, kunne tisset på meg opptil flere ganger.

Da MP dro fram anda, da var det gjort for min del! Hadde latterkrampe halve natta =)

Skrevet

Da MP dro fram anda, da var det gjort for min del! Hadde latterkrampe halve natta =)

Den anda gjorde susen! Den er brent fast til netthinnen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den anda gjorde susen! Den er brent fast til netthinnen.

Ja..eller lenka rettere sagt ;)

Skrevet

Ja..eller lenka rettere sagt ;)

Vi kan jo fortsette i denne tråden ;)

Skjønt da blir det vel sletta igjen...

hehe

Skrevet

Vi kan jo fortsette i denne tråden ;)

Skjønt da blir det vel sletta igjen...

hehe

Det blir vel ikke helt det samme, heller ...

Men jeg må si at jeg synes dette er noe av det mest optimale jeg har fått være leser av på dol.

Tok litt av? OK. Men So What? Den som likte det kunne lese - og de som ikke likte det kunne la være.

Men tråden ble lang og "vanskelig" til slutt - jeg kjøper det argumentet fra Webmaster.

Gjest Moderator
Skrevet

Du kunne jo bare ha "ryddet" bort de kjedelige innleggene og latt godsakene og gullkornene bli igjen???

Neste gang kanskje?

c";)

Ivaretakelse av gullkornene tar dessverre uforholdsmessig lang tid:-)

Skrevet

Jeg så en badeand i lekebutikken i dag. Begynte å fnise, for jeg tenkte på dere. Men jeg tror ikke den vibrerte. ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg så en badeand i lekebutikken i dag. Begynte å fnise, for jeg tenkte på dere. Men jeg tror ikke den vibrerte. ;)

He he..Morsomt! Forhåpentligvis så selger de ikke sånt på leketøysbutikk =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...