Freya Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Noen som kan fortelle meg hvilke bygg det ligger ved siden av etc.? Vet det er i Nordre, men jeg har aldri lagt merke til det når jeg har gått opp den gata. Skal ligge der om noen uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det ligger tett inntil Byhaven hvis jeg ikke tar helt feil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det ligger tett inntil Byhaven hvis jeg ikke tar helt feil Aha, passer perfekt! Hadde tenkt oss på shopping- og festetur, så det høres fint ut. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis du skal ligge på P- hotell, kan du la P-pillene være igjen hjemme. Da ordner hotellet den biffen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Hvis du skal ligge på P- hotell, kan du la P-pillene være igjen hjemme. Da ordner hotellet den biffen. *ler* Ja, det var lurt, du! Så trenger jeg ikke å huske å ta med meg dem. Trenger jo ikke p-piller den helga heller, for samboeren skal jo være hjemme! *blånd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det pasienthotell i sentrum og? Vet Britannia er blitt brukt av og til, men... Søstra mi lå på det nye pasienthotellet ved sykehuset i forrige uke, da babyen hennes ble født. Der var det knallfint! Flott rom med tv, internettilgang, bad og dusj, restaurant med god mat, og i det hele tatt... Hotellstandard! Dette ligger på venstre hånd når man kjører ned mot Trondheim Spektrum, tidligere Nidarøhallen (som jeg fortsatt sier). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Er det pasienthotell i sentrum og? Vet Britannia er blitt brukt av og til, men... Søstra mi lå på det nye pasienthotellet ved sykehuset i forrige uke, da babyen hennes ble født. Der var det knallfint! Flott rom med tv, internettilgang, bad og dusj, restaurant med god mat, og i det hele tatt... Hotellstandard! Dette ligger på venstre hånd når man kjører ned mot Trondheim Spektrum, tidligere Nidarøhallen (som jeg fortsatt sier). Nei, ikke pasienthotell. Dette: http://www.p-hotel.no/main.html Nordre Gate 24 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det ligger ved siden av Byhaven, i samme kvartal. Det er gamle Astoria hotell om det kan si deg noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Det ligger ved siden av Byhaven, i samme kvartal. Det er gamle Astoria hotell om det kan si deg noe. Nei, egentlig ikke, men jeg vet hvor Byhaven er, så jeg finner det vel ut etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nei, ikke pasienthotell. Dette: http://www.p-hotel.no/main.html Nordre Gate 24 Hehehhe... ikke helt på nett, nei! Uansett, kos deg i Barteby! Håper det nydelige været varer lenge fremover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Hehehhe... ikke helt på nett, nei! Uansett, kos deg i Barteby! Håper det nydelige været varer lenge fremover! Jepp, det håper jeg også! Skal feste på fredag (6. mai) og være daff hele lørdag og søndag. Mulig vi får skvist inn noe shopping også da. Herlig med venninnetur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jepp, det håper jeg også! Skal feste på fredag (6. mai) og være daff hele lørdag og søndag. Mulig vi får skvist inn noe shopping også da. Herlig med venninnetur. Venninneturer er toppers! Jeg var i Barcelona fra fredag til tirsdag for et par uker siden sammen ei venninne... Utrolig morsomt, og veldig lite søvn. Akkurat sånn som det skal være 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Venninneturer er toppers! Jeg var i Barcelona fra fredag til tirsdag for et par uker siden sammen ei venninne... Utrolig morsomt, og veldig lite søvn. Akkurat sånn som det skal være Har ikke råd til å dra utenlands jeg da, men en svipptur til Trondheim har vi alltids råd til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har ikke råd til å dra utenlands jeg da, men en svipptur til Trondheim har vi alltids råd til! Hvor i landet bor du da? Det koster ikke stort mer for noen dager i Spania, enn for hotell et par netter i Trondheim. Vi betalte 2400 tur/retur Trondheim med fly, og knappe tusenlappen for fire netter på hotell. Herlig var det! Men nå er Trondheim en flott by når værgudene er snille og, da. Skal ikke påstå noe annet! Man blir bare litt blind for det man har rundt seg, når man ser det hver eneste dag. Jeg har for eksempel aldri vært på Festningen i Trondheim, men har heller aldri tenkt over det før jeg viste rundt en kompis fra hovedstaden for ei ukes tid siden. Bør vel ta turen i løpet av sommeren, det er nesten litt flaut... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hvor i landet bor du da? Det koster ikke stort mer for noen dager i Spania, enn for hotell et par netter i Trondheim. Vi betalte 2400 tur/retur Trondheim med fly, og knappe tusenlappen for fire netter på hotell. Herlig var det! Men nå er Trondheim en flott by når værgudene er snille og, da. Skal ikke påstå noe annet! Man blir bare litt blind for det man har rundt seg, når man ser det hver eneste dag. Jeg har for eksempel aldri vært på Festningen i Trondheim, men har heller aldri tenkt over det før jeg viste rundt en kompis fra hovedstaden for ei ukes tid siden. Bør vel ta turen i løpet av sommeren, det er nesten litt flaut... ) Bor ikke så langt unna Trondheim. Bruker ikke mer enn 595 kr på to netter på det P-hotellet, så den tror jeg ikke du slår. Hvis jeg skal utenlands, så kan jeg jo smiske litt med samboeren, han tjener "litt" bedre enn meg, kan du si... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bor ikke så langt unna Trondheim. Bruker ikke mer enn 595 kr på to netter på det P-hotellet, så den tror jeg ikke du slår. Hvis jeg skal utenlands, så kan jeg jo smiske litt med samboeren, han tjener "litt" bedre enn meg, kan du si... Hehe... da hadde jeg smisket i massevis! Jeg elsker nemlig å reise, og "må" utenlands MINST en gang i året 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hehe... da hadde jeg smisket i massevis! Jeg elsker nemlig å reise, og "må" utenlands MINST en gang i året Lenge siden jeg var utenlands nå gitt. Det var vel i 2000, da vi var på Kypros. Jeg får vel vinne i lotto, så kanskje det blir litt fart på sakene. (Må vel kanskje levere inn en kupong også da...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.