Gå til innhold

cipralex


%%()""!!! anette

Anbefalte innlegg

%%()""!!! anette

jeg glemte å spørre om en ting til....Jeg har sett andre folk legger på seg ved bruk av antidepressive midler, kan man legge på seg av cipralex? i så fall er det pillen man legger på seg av eller er det økt matlyst hvis man får det? på forhånd takk...-igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fler som går ned enn opp i vekt på AD. Unntakene er Tolvon og Remeron som øker apetitten og får oss til å hive innpå mer mat.

Merker ikke økt matlyst av cipralex selv, men av tolvon derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

La ikke på meg av cipralexen men en kombinasjon av cipralex og tolvon. Da gikk jeg opp 20 kilo. Har tatt av 2-3 kilo etter at jeg sluttet med tolvon.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt på meg ett gram en gang.

Vi får se her hvor mange som har gjordt det. :o)

En liten test....

Jeg gikk ned ca fem kilo på tre mnd med cipralex. Etter jeg begynte og trene + styrke, har jeg nesten gått alle opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trur ikkje du vil legge på deg av cipralex, det er sjeldent ein legg på seg av antidepp, det er meir b-preperatane ein legg på seg av.

Orsaka er at medisinen gjer deg auka matlyst.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fler som går ned enn opp i vekt på AD. Unntakene er Tolvon og Remeron som øker apetitten og får oss til å hive innpå mer mat.

Merker ikke økt matlyst av cipralex selv, men av tolvon derimot..

seroquel og risperdal gjer og auka matlyst.. dumme medisiner...:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...