Gå til innhold

Sånne rare øyebryn

Åsemor

Anbefalte innlegg

Er det noen som syns det er pent med sånne tynne tydelig falske påtegna øyebryn som hun har hun i Fagerstrand (hun dama til Anders, husker ikke hva hun heter...)

Jeg kan ikke tro at noen i hele verden syns det er pent, men det er kanskje det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Freya

6

• Åsemor

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sjokkedårisei

Nei, noe så forferdelig! Hun virker jo som en hyggelig og vanlig jente, men ser bare helt kunstig ut. Og så skal ikke øyenbrynene være så lange, det er jo på grensen til monobryn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri sett Fagerstrand før jeg var hos foreldrene mine for noen uker siden.

Spurte mamma om det var utkledning eller karneval, fordi det var ei der som så ut som en klovn i ansiktet. Det var hvis denne der ja..

Men mamma lo iallefall godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noe så forferdelig! Hun virker jo som en hyggelig og vanlig jente, men ser bare helt kunstig ut. Og så skal ikke øyenbrynene være så lange, det er jo på grensen til monobryn!

Ja, hadde de enda begynt på et naturlig sted liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Finnes kanskje en enslig sjel som synes slikt er pent...men yikes, det er ikke pent!

Det er sikkert ingen som tør å si det til henne. Misforstått snillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes kanskje en enslig sjel som synes slikt er pent...men yikes, det er ikke pent!

Det er sikkert ingen som tør å si det til henne. Misforstått snillhet.

Ja, også på tv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg tror egentlig det her er sykelig jeg.

Jenter som ikke har hatt ordentlig øyebryn-vekst har i alle år følt seg skikkelig stygge pga dette (det ser jo faktisk mye penere ut om man har markerte bryn)... og så er de blitt så BESATTE av markerte øyebryn at de rett og slett ikke ser at det ser stygt ut.

Akkurat som med menn som blir besatte av å bygge muskler - de ser ikke hvor store (og groteske, for mange) de ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindaaa

Når jeg ser henne prate klarer jeg nesten ikke fokusere på hva hun sier...De møtes jo nesten på midten jo.

Ikke pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nei. Det ser ikke mye bra ut.

Ser endel eldre damer som har slike skarpt opptegna øyenbryn. Har alltid gått ut fra at det skyldes at de ser dårlig, og ikke vet hvordan de egentlig tar seg ut. Det er vel neppe tilfellet med denne unge jenta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde de enda begynt på et naturlig sted liksom.

Jeg har ikke lagt merke til det - men så er jo jeg en mann også da. Kvinner skal alltid henge seg opp i detaljer ved andre kvinners utseende.

Mulig hun mangler øyenbryn pga. sykdom eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt merke til det - men så er jo jeg en mann også da. Kvinner skal alltid henge seg opp i detaljer ved andre kvinners utseende.

Jeg har også tenkt tanken, men ville hun ikke mangle øyenvipper også da?

Mulig du har rett i at vi er raske til å kritisere hverandres utseende, men disse øyenbrynene er så spesielle at jeg synes det er underlig at du ikke har lagt merke til dem! Mistenker deg for å late som, bare for å sette oss litt på plass:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med samboeren min har kommentert det.

Og om man mangler øyebryn pga sykdom er man vel ikke nødt til å tegne dem stygt og unaturlig på...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...