Sofline Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Schnoor (etternavn) Hjelp meg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg hadde sagt sjnor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sjnur? LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
collins Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tror heller jeg ville søkt om Olsen som familienavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tror heller jeg ville søkt om Olsen som familienavn. Enig, men det er en jeg skal ringe og spørre etter i morgen som heter det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg ville uttalt det som om jeg var på fylla og skulle si "snor". Da hadde det vel blitt "schnoor" omtrent :-) Men, du kan da vel bare si at du ikke er sikker på hvordan det uttales? Du er bombesikkert ikke den eneste som har hatt problemer med uttale av det navnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Schnåååår? Ta deg en skikkelig knert før du ringer, så får du sikkert navnet riktig. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Enig, men det er en jeg skal ringe og spørre etter i morgen som heter det.... Da spør du den første du kommer til hvordan navnet egentlig uttales. Tar telefonen på jobb av og til, og vi har en del personer med merkelige etternavn. De uttales på de merkeligste måter, jeg pleier å korrigere uttalen til den som spør etter vedkommende før jeg setter over til den med det merkelige navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Da spør du den første du kommer til hvordan navnet egentlig uttales. Tar telefonen på jobb av og til, og vi har en del personer med merkelige etternavn. De uttales på de merkeligste måter, jeg pleier å korrigere uttalen til den som spør etter vedkommende før jeg setter over til den med det merkelige navnet. Men jeg er litt redd for at jeg kommer til ham med en gang og skal spørre om det er ham jeg snakker med... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.