Gå til innhold

Psykopatutsatt


wekl

Anbefalte innlegg

Jeg har lest side opp og side ned for å finne noe om hvordan vi som bor sammen med psykopater, skal klare/ få hjelp til å bryte ut av et psykisk mishandlingsforhold. Jeg prøver hele tiden, men blir truet, manipulert og lurt, så til slutt tror jeg at det er meg det er noe galt med. hvor kan jeg henvende meg?

Hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er viktig å søke hjelp og ha et nettverk å støtte deg til i den vanskelige situasjonen du befinner deg. Har du et dårlig nettverk, få gode veninner du kan søke tilflukt hos for en stund kan nærmste krisesenter hjelpe deg med overnatting. De kan hjelpe deg med hvor du skal gå videre. Ta og kontakt med din fastlege, kanskje trenger du mer profesjonell hjelp til å komme ut av dette.

Det aller viktigste er at du setter foten ned. Det er nok nå, ikke la deg herse med lenger.

Gå din vei.

Gode tanker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Ettersom du skriver det du skriver her, så tror du jo tydeligvis ikke det bare er deg det er noe galt med :)

Krisesenteret er et fornuftig sted å starte. De har mye erfaring med slike ting, og de tilbyr samtaler og rådgivning også for de som ikke flytter dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...