Gå til innhold

Slim ved avføring

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret66

Oppdaget nå nettop at det kom litt slim ut når jeg hadde avføring. Er det vanlig at det kan forekomme uten at det er noe alvorlig, slik som tarmkreft?

Har noen dager vært treg i magen (får lett det problemet) og har tatt lactulose noen dager. Og har nå blitt litt løs slik at jeg har vært på toalettet tre ganger i dag. Og har nok nå tømt meg ganske bra.

Litt blok kommer det også, men det er fordi jeg har vært veldig hard i magen de siste dagene.

Men det med å se at det kom litt slim gjorde meg veldig bekymret. Eller kan det være vanlig en gang i ny og ne?

Vær snill å svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182446-slim-ved-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bekymret66

Sånn engang iblant er det helt normalt. I din situasjon er antakelig både litt blod og litt slim helt naturlig. Men man bør ikke gå med det til stadighet.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2519407

Takk skal du ha!

Det er første gang jeg har oppdaget slim ved avføring. Og at det er litt rødt blod nå er ikke så rart, var veldig hard i magen i går, og har nok fått en rift.

Så det var dette slimet jeg engstet meg for. Men som sagt er det første gang jeg har oppdaget det.

Tusen, tusen takk for svar.

(ps. går så klart til legen om det skulle fortsette)

.....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...