Gå til innhold

Gøy, gøyere, gøyest

maire

Anbefalte innlegg

Det skulle vært et språkforum her.

Det hadde vært artig. Var det ikke noen som foreslo et slikt forum for ikke så lenge siden? Ble det nedstemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo doktor online, språk har vel ingen ting med helse å gjøre...?? Men kjekt hadde det vært:-)

Data har vel strengt tatt ikke noe med helse å gjøre det heller! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data har vel strengt tatt ikke noe med helse å gjøre det heller! :-)

Jo, dataen kan jo få virus og alskens annen dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Braseo

Tar tak i overskriften din, og lager en språktråd:

Det verste jeg hører, er folk som har det "gøyt" når det er GØY.

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo doktor online, språk har vel ingen ting med helse å gjøre...?? Men kjekt hadde det vært:-)

hm..hadde glemt det helseperspektivet jeg..

Men..noen får jo høyt blodtrykk av å lese andres skrivefeil, så det kan jo virke som "forebyggende medisin" med et språkforum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..hadde glemt det helseperspektivet jeg..

Men..noen får jo høyt blodtrykk av å lese andres skrivefeil, så det kan jo virke som "forebyggende medisin" med et språkforum :-)

Jeg synes det virker litt "dødt" på de mer smale forumene (heter det forumene?). Eller sagt med andre ord: Det bør ikke bli for mange fora. Er det ikke like greit å ta språkdebattene på Åpent?

Da får man jo en del "get a life"-oppstøt innimellom, men det er bare søtt og koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker litt "dødt" på de mer smale forumene (heter det forumene?). Eller sagt med andre ord: Det bør ikke bli for mange fora. Er det ikke like greit å ta språkdebattene på Åpent?

Da får man jo en del "get a life"-oppstøt innimellom, men det er bare søtt og koselig.

Jeg synes det er dårlig gjort av de vellykkede menneskene, som tross alt _har_ et liv, å rakke ned på oss stakkarene som må ta til takke med livet her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dårlig gjort av de vellykkede menneskene, som tross alt _har_ et liv, å rakke ned på oss stakkarene som må ta til takke med livet her på DOL.

Ja, det er hjerterått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg.

Et språkforum vil lett bli litt dødt, og hva skal man diskutere?

Jeg kan diskutere språk i det vide og brede, men det ville sannsynligvis smalne ganske fort for meg likevel. Og der inne ville det stort sett bare befinne seg språknerder. Skal de/vi drive og rakke ned på feil i innlegg vi selv og andre har skrevet på andre fora da, eller er meningen at vi skal diskutere om det heter mfl. eller m.fl.? (Er det noen som vet det, forresten - uten å slå opp noe sted?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tak i overskriften din, og lager en språktråd:

Det verste jeg hører, er folk som har det "gøyt" når det er GØY.

*grøsser*

I Trøndelag har vi det ikke gøy, vi har det artig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...