collins Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kunne ikke dy meg når jeg så denne nyheten: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article380074.ece Håper Misteren tilgir at jeg har det litt moro med han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så veldig morsomt syns jeg ikke det var......da men..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krepsa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så veldig morsomt syns jeg ikke det var......da men..... Du er ikke alene om det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så veldig morsomt syns jeg ikke det var......da men..... Litt artig er det jo at det står om en som heter Kahn til etternavn i avisa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Litt artig er det jo at det står om en som heter Kahn til etternavn i avisa Det er det jo vanvittig mange som heter da! hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
collins Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Så veldig morsomt syns jeg ikke det var......da men..... Lei meg, og beklager, hvis du tok det ille opp, men nicket Mr Kahn er jo en anonym "hvemsomhelst", som vi kun kjenner som en morsom og skarp penn på DOL. Derfor kunne jeg ikke la være når det var en nyhet fra RL om en Kahn. Tilgitt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Lei meg, og beklager, hvis du tok det ille opp, men nicket Mr Kahn er jo en anonym "hvemsomhelst", som vi kun kjenner som en morsom og skarp penn på DOL. Derfor kunne jeg ikke la være når det var en nyhet fra RL om en Kahn. Tilgitt? Jeg er ikke lei meg - syns bare ikke det var morsomt - men jeg har ikke SÅNN humor. Ja du er tilgitt -for du har da vel ikke gjort noe annet galt enn å ikke treffe "meg hjemme" - men du er ikke den første! hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er det jo vanvittig mange som heter da! hehe Ja, hele 33 stk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, hele 33 stk jøss! Men jeg skal ikke bli fru Kahn av den grunn....fru Flishaugen er bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jøss! Men jeg skal ikke bli fru Kahn av den grunn....fru Flishaugen er bedre Hehe.. Jeg ler fortsatt av Miss Foster lenger ned her. Også ler jeg stadig vekk av Tore Trygve Ulven som ble nevnt for flere mnd siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe.. Jeg ler fortsatt av Miss Foster lenger ned her. Også ler jeg stadig vekk av Tore Trygve Ulven som ble nevnt for flere mnd siden. *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe.. Jeg ler fortsatt av Miss Foster lenger ned her. Også ler jeg stadig vekk av Tore Trygve Ulven som ble nevnt for flere mnd siden. Det er min søsters yndling også REPRISE: May O. Nes Lene Stol Rosa Behn Liv Mohr Kjell R. Trapp Vegar Beider Lydia Nalen Ane Rikke Andersen Kjell Angivelsen Alf Arvei Anne Dammen Evan Gelius Kjell Følgelig Turid Skogen Tore Trygve Ulven Steinar Beider Dolly Ånde Jerry Kanne Suzy Serken P. Dahl P(er) Urke Fanny Vold Erik Sjon Liv Lie André Tomter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine Eiffel Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så veldig morsomt syns jeg ikke det var......da men..... Å huff å huff, var det noen som gikk litt for langt over streken igjen nå da...jeg gir meg ende over!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Å huff å huff, var det noen som gikk litt for langt over streken igjen nå da...jeg gir meg ende over!! Nei - syns du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er min søsters yndling også REPRISE: May O. Nes Lene Stol Rosa Behn Liv Mohr Kjell R. Trapp Vegar Beider Lydia Nalen Ane Rikke Andersen Kjell Angivelsen Alf Arvei Anne Dammen Evan Gelius Kjell Følgelig Turid Skogen Tore Trygve Ulven Steinar Beider Dolly Ånde Jerry Kanne Suzy Serken P. Dahl P(er) Urke Fanny Vold Erik Sjon Liv Lie André Tomter Jeg bare søkte på noen tilfeldig utvalgte navn fra lista di på opplysningen1881.no, og fant at både T.T. Ulven og Lydia Nalen står registrert med mobilnummer. Men det er ingen ved disse navn som står i skattelistene!! Det er vel en viss mulighet for at dette er oppdiktede navn, slik som Iromp Adi? *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg bare søkte på noen tilfeldig utvalgte navn fra lista di på opplysningen1881.no, og fant at både T.T. Ulven og Lydia Nalen står registrert med mobilnummer. Men det er ingen ved disse navn som står i skattelistene!! Det er vel en viss mulighet for at dette er oppdiktede navn, slik som Iromp Adi? *S* Du skal se det er sånn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du skal se det er sånn! Men Turid Skogen var det, ikke uventet, flere som het! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine Eiffel Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nei - syns du det? Kjerring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Men Turid Skogen var det, ikke uventet, flere som het! :-) og Fanny Vold er ekte - hun bor i Ski eller Ås 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kjerring! ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.