morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 og Fanny Vold er ekte - hun bor i Ski eller Ås OK! Søkte ikke på alle! *S* 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 og Fanny Vold er ekte - hun bor i Ski eller Ås Hørte forresten om en politimann som het Vold. det blir jo litt komist da! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hørte forresten om en politimann som het Vold. det blir jo litt komist da! ;-) Jeg hadde en gynekolog som het Brudevold (RIP)- - litt ekkelt det også. 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hørte forresten om en politimann som het Vold. det blir jo litt komist da! ;-) Gymlæreren min på videregående het Volden, han var beryktet for å være streng og hard. Jeg hadde et horn i siden til ham etter at jeg falt og brakk foten i gymmen, og han ville ikke sende meg til legevakta en gang! Anyway, jeg hadde sååå lyst til å bestille slike t-skjorter med "Stopp Volden" på! *fnis* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ja, hele 33 stk I HELE VERDEN??? *sjokkert* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det er min søsters yndling også REPRISE: May O. Nes Lene Stol Rosa Behn Liv Mohr Kjell R. Trapp Vegar Beider Lydia Nalen Ane Rikke Andersen Kjell Angivelsen Alf Arvei Anne Dammen Evan Gelius Kjell Følgelig Turid Skogen Tore Trygve Ulven Steinar Beider Dolly Ånde Jerry Kanne Suzy Serken P. Dahl P(er) Urke Fanny Vold Erik Sjon Liv Lie André Tomter S. Vindel og Kjell T. Ring, for ikke å glemme. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hørte forresten om en politimann som het Vold. det blir jo litt komist da! ;-) Ikke politiMANN, men en politikvinne, på Vestby Lensmannskontor i Akershus, kalles ofte pol'tivold. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det var som fan! Da får jeg begynne å sove med skytern under hueputa igjen, selv om kjerringa klager på sot og oljeflekker på trekket. 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ikke politiMANN, men en politikvinne, på Vestby Lensmannskontor i Akershus, kalles ofte pol'tivold. Han jeg hørte om var i Trøndelag! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.