morsan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Før hadde jeg dette spillet på PC, men etter en oppgradering ble det borte gitt. Noen som vet om det går an å få tak i det gratis og lettvint et sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er du sikker på at den faktisk er borte, og ikke bare har gjemt seg litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Er du sikker på at den faktisk er borte, og ikke bare har gjemt seg litt? Jeg har lett overalt!!! Det er jobbens pc, skjønner du, så jeg styrer ikke over hva som skjer med den når det skjer endringer/utbyttinger! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har lett overalt!!! Det er jobbens pc, skjønner du, så jeg styrer ikke over hva som skjer med den når det skjer endringer/utbyttinger! :-( Aha! Jobb-pc'er har det med å bli sperret/strippet for ting som er morsomme... Men har dere lov å laste ned da? Det har ikke vi. Snart er det ikke mulig engang, det skal sperres for enhver exe-fil som ikke er godkjent av IT-avdelingen... Jadda...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har lett overalt!!! Det er jobbens pc, skjønner du, så jeg styrer ikke over hva som skjer med den når det skjer endringer/utbyttinger! :-( Forresten, kanskje du kan spille online? Flash-baserte spill fx? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=minesweeper+flash&btnG=Search (og et lite tips - når du søker, så heter det minesweeper i ett ord, ikke to...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Aha! Jobb-pc'er har det med å bli sperret/strippet for ting som er morsomme... Men har dere lov å laste ned da? Det har ikke vi. Snart er det ikke mulig engang, det skal sperres for enhver exe-fil som ikke er godkjent av IT-avdelingen... Jadda...! Snart sitter vi med kamera over skjermen og noen som sier fra til sjefen om vi sluntrer unna på monitoren i den andre enden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Forresten, kanskje du kan spille online? Flash-baserte spill fx? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=minesweeper+flash&btnG=Search (og et lite tips - når du søker, så heter det minesweeper i ett ord, ikke to...) Ja, ja, sånn går det når man er opptatt av at norsken ikke skal bli influert av den engelske orddelingen! ;-) Da tror man at alt er delt i to på engelsk. Takk for tipset mht linken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Aha! Jobb-pc'er har det med å bli sperret/strippet for ting som er morsomme... Men har dere lov å laste ned da? Det har ikke vi. Snart er det ikke mulig engang, det skal sperres for enhver exe-fil som ikke er godkjent av IT-avdelingen... Jadda...! Det er neimen ikke sikkert at det hadde gått an å laste det ned, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.