Gå til innhold

Går det an å laste ned Mine Sweeper?

morsan

Anbefalte innlegg

Før hadde jeg dette spillet på PC, men etter en oppgradering ble det borte gitt.

Noen som vet om det går an å få tak i det gratis og lettvint et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at den faktisk er borte, og ikke bare har gjemt seg litt?

Jeg har lett overalt!!!

Det er jobbens pc, skjønner du, så jeg styrer ikke over hva som skjer med den når det skjer endringer/utbyttinger! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett overalt!!!

Det er jobbens pc, skjønner du, så jeg styrer ikke over hva som skjer med den når det skjer endringer/utbyttinger! :-(

Aha! Jobb-pc'er har det med å bli sperret/strippet for ting som er morsomme... Men har dere lov å laste ned da? Det har ikke vi. Snart er det ikke mulig engang, det skal sperres for enhver exe-fil som ikke er godkjent av IT-avdelingen... Jadda...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett overalt!!!

Forresten, kanskje du kan spille online? Flash-baserte spill fx?

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=minesweeper+flash&btnG=Search

(og et lite tips - når du søker, så heter det minesweeper i ett ord, ikke to...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Aha! Jobb-pc'er har det med å bli sperret/strippet for ting som er morsomme... Men har dere lov å laste ned da? Det har ikke vi. Snart er det ikke mulig engang, det skal sperres for enhver exe-fil som ikke er godkjent av IT-avdelingen... Jadda...!

Snart sitter vi med kamera over skjermen og noen som sier fra til sjefen om vi sluntrer unna på monitoren i den andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, kanskje du kan spille online? Flash-baserte spill fx?

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=minesweeper+flash&btnG=Search

(og et lite tips - når du søker, så heter det minesweeper i ett ord, ikke to...)

Ja, ja, sånn går det når man er opptatt av at norsken ikke skal bli influert av den engelske orddelingen! ;-) Da tror man at alt er delt i to på engelsk.

Takk for tipset mht linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neimen ikke sikkert at det hadde gått an å laste det ned, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...