Gå til innhold

Sinne


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Kjenner bare sinnet koker...

Alt har en øvre grense.

Alle kommentarene, alle de ekle synspunktene om at jeg er en psykopat, om at jeg er ditten og datten...

Får lyst til å skrike ut et banneord eller to, men det er jo egentlig ingen vits i det. Bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Det ingen som synes du er en psykopat snoopy! Jeg synes de fleste er ganske blide mot deg jeg.

Mange ganger jeg får dritt kommentaren sendt til meg og, men sånt overser man bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Det ingen som synes du er en psykopat snoopy! Jeg synes de fleste er ganske blide mot deg jeg.

Mange ganger jeg får dritt kommentaren sendt til meg og, men sånt overser man bare.

Men det hjelper jo ingenting om dere nekter for det. Jeg har jo blitt vant med at dere aldri sier det direkte.

Det er det som gjør det plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg jo gjort det da.

Men det er bra. Det er lov å bruke dol til å få ut sinne. Men du kan ikke regne med at folk diller med deg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Men det er bra. Det er lov å bruke dol til å få ut sinne. Men du kan ikke regne med at folk diller med deg her inne.

Diller? Hva skal det bety? Jeg har faen ikke spurt om denne koz og klemz dritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diller? Hva skal det bety? Jeg har faen ikke spurt om denne koz og klemz dritten!

Du får bli enda mer sint og så roer du deg ned etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Men det hjelper jo ingenting om dere nekter for det. Jeg har jo blitt vant med at dere aldri sier det direkte.

Det er det som gjør det plagsomt.

Dette er et nettsted snoppy, ikke RL, så du må ikke bry deg så mye om hva andre tenker her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Du får bli enda mer sint og så roer du deg ned etterpå.

Jeg har med tiden opparbeidet meg meget gode sinnebremser. Så det stopper her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med tiden opparbeidet meg meget gode sinnebremser. Så det stopper her.

Sinnebremser kan være bra å ha slik at man ikke sårer andre.

Noen ganger er det noe dritt fordi man ikke får ut sinne.

Kanskje du skulle skaffe deg en sånn boksegreie til å bokse på. Jeg har lurt på det flere ganger sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Sinnebremser kan være bra å ha slik at man ikke sårer andre.

Noen ganger er det noe dritt fordi man ikke får ut sinne.

Kanskje du skulle skaffe deg en sånn boksegreie til å bokse på. Jeg har lurt på det flere ganger sjøl.

Ja. Men rart er det.

Om noen på psykiatrisk blir sinte og utagerende, blir de reimet.

Sikkert bare for å gjøre pasientene om til krypende tøfler.

Det er jo så mye enklere for personalet på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Dette er et nettsted snoppy, ikke RL, så du må ikke bry deg så mye om hva andre tenker her inne.

Å nei... da får jeg vel slutte med det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hverken liker eller misliker deg. Du syter endel, men det har jeg også hatt behov for å gjøre her inne innimellom. Hvem faen har ikke det, i grunn.

1.) dersom du synes dette er et kjipt sted så er det vel i grunnen bare å logge av pc`n /evt finne seg et annet sted.

2.) Du har det åpenbart ikke helt bra med deg selv, men jeg har en sterk fornemmelse av at du ikke ønsker forandring. Hva det skyldes, tja redsel kanskje, det ville i så fall være forstålig.

3.) Det kan være godt for mange å skrive ned tanker og for å få råd innspill fra andre. Men skal du ha noe igjen for det kan det være en fordel å ta til seg det som blir sagt (selv om det ikke alltid er det du ønsker å høre).

4.) Fisking etter komplimenter fungerer ikke. Vil du ha det jævlig så værsågod.. velt deg i herligheten. Jeg håper heller du skulle få lyst til å forsøke å gjøre noe med dette livet du har, om enn hvor vanskelig og umulig det høres ut. For din egen skyld, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg hverken liker eller misliker deg. Du syter endel, men det har jeg også hatt behov for å gjøre her inne innimellom. Hvem faen har ikke det, i grunn.

1.) dersom du synes dette er et kjipt sted så er det vel i grunnen bare å logge av pc`n /evt finne seg et annet sted.

2.) Du har det åpenbart ikke helt bra med deg selv, men jeg har en sterk fornemmelse av at du ikke ønsker forandring. Hva det skyldes, tja redsel kanskje, det ville i så fall være forstålig.

3.) Det kan være godt for mange å skrive ned tanker og for å få råd innspill fra andre. Men skal du ha noe igjen for det kan det være en fordel å ta til seg det som blir sagt (selv om det ikke alltid er det du ønsker å høre).

4.) Fisking etter komplimenter fungerer ikke. Vil du ha det jævlig så værsågod.. velt deg i herligheten. Jeg håper heller du skulle få lyst til å forsøke å gjøre noe med dette livet du har, om enn hvor vanskelig og umulig det høres ut. For din egen skyld, ihvertfall.

Tenk om jeg bare liker å snakke om meg selv det, siden jeg ikke kan si et pip til noen andre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jeg bare liker å snakke om meg selv det, siden jeg ikke kan si et pip til noen andre...?

Hvorfor skriver du ikke dagbok eller snakker med deg selv? Hvorfor skriver du her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...