Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg var hos kommunelegen i Alta den 15.01.01 for undersøkelse av foten min. Årsaken er at jeg var uheldig å ramle ned fra stigen å fårslo venstre fot kraftig. Jeg var i tak høyde å jeg regner med at det er ca. 4 meter ned til plenen. Det var mildt å is på plenen. Stigen skle å jeg datt med venstre fot oppå stigen mens resten av kroppen landet utenfor. Skaden som jeg pådrog meg var kraftig blåmerke bak på leggen og ned mot kneskålen (på baksiden). Det var bulk innover i foten å kraftig blåfarge. Da jeg komm til lege ca 30 min etter ulykken var fargen blitt rød og det var hovnet opp. Legen undersøkte foten min men konstaterte at jeg "bare" var kraftig forslått. Jeg fikk 3 paralgin forte tab. og 2 stk. brexidol tab 20mg. Ellers fikk jeg beskjed om at jeg skulle holde meg i ro å at det ville gå over av seg selv etter en stund. 1-2 uker. Men jeg har enda stor smerter i dag, foren er fremdeles opphoven og når jeg sitter på huk kjenner jeg at det strammer inni foten. Kanskje jeg ha sår/ indre blødninger som jeg ikke ser og at det er derfor det gjør ondt når jeg sitter på huk. Missfargingen er nesten borte men smertene er der fremdeles. Bør jeg oppsøke legen min på nytt? Er det noen tips du kan komme med? med vennligst hilsen [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18248-skadet-ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...