Gjest Skonerd Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Heeeeej. Jeg skal kjøpe med et par nye sko, men hva skal jeg velge. Det er jo så mange kule. hvilke sko skal jeg gå for. Fritidssko + pensko. Tips til kva som er litt kult. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Mange fine og fargerike flate sko på moten denne våren. Sko med kilehæl i kork er også moderne. Gode å gå i er de også i forhold til stiletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Mange fine og fargerike flate sko på moten denne våren. Sko med kilehæl i kork er også moderne. Gode å gå i er de også i forhold til stiletter. Jeg har omsider begynte å like sko med hæl og med mine 152 cm kan jeg godt ha litt hæl. I år finnes det faen ikke sko for meg i butikkene. Disse ekle små hælene av denne typen: http://www.skoringen.no/skokatalog/skoringen-catalog_02/2315100963.jpg synes jeg er grusomt stygge og det er jo ikke annet enn sånne eller paddeflate sko å finne nå! Nesten da. Og jeg trenger såååårt både ett og to par nye sko... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har omsider begynte å like sko med hæl og med mine 152 cm kan jeg godt ha litt hæl. I år finnes det faen ikke sko for meg i butikkene. Disse ekle små hælene av denne typen: http://www.skoringen.no/skokatalog/skoringen-catalog_02/2315100963.jpg synes jeg er grusomt stygge og det er jo ikke annet enn sånne eller paddeflate sko å finne nå! Nesten da. Og jeg trenger såååårt både ett og to par nye sko... Jeg misunner deg som liker hæl. Jeg er ikke særlig høy selv og kunne trengt det. Men det er så få sko med hæler som er vonde å gå i... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg er kjedelig og går kun i Ecco til vanlig. Pensko handler jeg enten på Bianco eller så kjøper jeg Vagabond hos Skoringen. Mye stilig i butikkene nå, btejeningen pleier å være veldig behjelpelige med hva som er in og ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg misunner deg som liker hæl. Jeg er ikke særlig høy selv og kunne trengt det. Men det er så få sko med hæler som er vonde å gå i... Jeg klarer ikke gå med mer enn 3 cm hæl da og ikke stilett! Må være litt tykkelse på den. Sko er vanskelig å kjøpe synes jeg - har aldri kunnet det der med å ha pene sko til ethvert antrekk jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har kjøpt et par ballerinasko fra Vagabond. Er kjempefornøyd med dem!De er herlige å gå i, og passer både til bukse og skjørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.