Gå til innhold

Nye sko - hvilke valgte du ?

Gjest Skonerd

Anbefalte innlegg

Gjest Skonerd

Heeeeej. Jeg skal kjøpe med et par nye sko, men hva skal jeg velge. Det er jo så mange kule.

hvilke sko skal jeg gå for.

Fritidssko + pensko.

Tips til kva som er litt kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange fine og fargerike flate sko på moten denne våren. Sko med kilehæl i kork er også moderne. Gode å gå i er de også i forhold til stiletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine og fargerike flate sko på moten denne våren. Sko med kilehæl i kork er også moderne. Gode å gå i er de også i forhold til stiletter.

Jeg har omsider begynte å like sko med hæl og med mine 152 cm kan jeg godt ha litt hæl. I år finnes det faen ikke sko for meg i butikkene. Disse ekle små hælene av denne typen:

http://www.skoringen.no/skokatalog/skoringen-catalog_02/2315100963.jpg

synes jeg er grusomt stygge og det er jo ikke annet enn sånne eller paddeflate sko å finne nå! Nesten da. Og jeg trenger såååårt både ett og to par nye sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omsider begynte å like sko med hæl og med mine 152 cm kan jeg godt ha litt hæl. I år finnes det faen ikke sko for meg i butikkene. Disse ekle små hælene av denne typen:

http://www.skoringen.no/skokatalog/skoringen-catalog_02/2315100963.jpg

synes jeg er grusomt stygge og det er jo ikke annet enn sånne eller paddeflate sko å finne nå! Nesten da. Og jeg trenger såååårt både ett og to par nye sko...

Jeg misunner deg som liker hæl. Jeg er ikke særlig høy selv og kunne trengt det. Men det er så få sko med hæler som er vonde å gå i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjedelig og går kun i Ecco til vanlig. Pensko handler jeg enten på Bianco eller så kjøper jeg Vagabond hos Skoringen.

Mye stilig i butikkene nå, btejeningen pleier å være veldig behjelpelige med hva som er in og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg som liker hæl. Jeg er ikke særlig høy selv og kunne trengt det. Men det er så få sko med hæler som er vonde å gå i...

Jeg klarer ikke gå med mer enn 3 cm hæl da og ikke stilett! Må være litt tykkelse på den. Sko er vanskelig å kjøpe synes jeg - har aldri kunnet det der med å ha pene sko til ethvert antrekk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremei

Jeg har kjøpt et par ballerinasko fra Vagabond. Er kjempefornøyd med dem!De er herlige å gå i, og passer både til bukse og skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...