Gjest Lindaaa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Toro muffins!!! Det er vel de beste jeg har smakt noen gang!! Tar kun15 -20 min å lagge og det er med steking... smeltet i munnen de altså... men slankekuren fikke seg en liten stopp da:)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme. oppskrift...? til en sjokolademons...pliiiiz? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme. Bak noen til oktober er du snill. He he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme. Oppskrift forlanges her ja! Så skal jeg ta en forbrukerundersøkelse, og kåre "best i test"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme. Jeg får 24 7-åringer på bursdagsfest førstkommende mandag. Dette høres ut som et menyinnslag? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg får 24 7-åringer på bursdagsfest førstkommende mandag. Dette høres ut som et menyinnslag? Vennlig hilsen Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg får 24 7-åringer på bursdagsfest førstkommende mandag. Dette høres ut som et menyinnslag? Vennlig hilsen Åh! der gjorde du deg nesten fortjent til å få oppskriften....men, nei! Enhver husmor har sin hemmelige oppskrift. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Åh! der gjorde du deg nesten fortjent til å få oppskriften....men, nei! Enhver husmor har sin hemmelige oppskrift. Ethvert hespetre også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ethvert hespetre også. Det var godt å høre at jeg ikke brøt med hespetrenormene. Men du, hvem er det her inne som er hespetre egentlig? Jeg vet kun om meg, deg og poppins. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det var godt å høre at jeg ikke brøt med hespetrenormene. Men du, hvem er det her inne som er hespetre egentlig? Jeg vet kun om meg, deg og poppins. Lurveline også. Skorpionfisken har lagt inn søknad i dag, og denne vil bli behandlet i hespetrerådet så snart det har møte. Lurer du på hvem som sitter i rådet? Det er veldig få, kan man si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Lurveline også. Skorpionfisken har lagt inn søknad i dag, og denne vil bli behandlet i hespetrerådet så snart det har møte. Lurer du på hvem som sitter i rådet? Det er veldig få, kan man si. Rådet er deg, ærede hespetre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Rådet er deg, ærede hespetre. Nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Løp ut og kjøp? Skal notere det på blokken, iallfall ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 forresten, jeg tenkte med én gang på sjokolademuffins, men der tok jeg visst feil. vanlige muff - er det godt, altså?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lindaaa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 forresten, jeg tenkte med én gang på sjokolademuffins, men der tok jeg visst feil. vanlige muff - er det godt, altså?? Jeg mente sjokkolade-muffins ja....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg mente sjokkolade-muffins ja....) aaaaaaaahhhhh!! TAKK 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miffa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 oppskrift...? til en sjokolademons...pliiiiz? Amerikanske muffins. (ha i det det du vil, blåbær, sjokolade, banan osv) Redskap: to boller, en visp og et desilitermål, muffinsbrett er en fordel Sett ovnen på 225° Bland det tørre: 4.8 dl hvetemel 1.5 dl sukker (brun farin eller rørsukker er topp) 3 store ts bakepulver evt. 1 ss vaniljesukker og/ eller annen smakstilsetning (f.eks. 3 ts kakao) I en annen bolle blandes det våte: 2.5 dl melk 0.75 dl rapsolje eller annen lett olje 1 stort egg evt. 1 most banan eller annen "våt" smakstilsetning Hell deretter det våte over det tørre og rør lett sammen, det skal bare såvidt blandes. Om du rører for lenge vil resultatet kunne bli seigt og kompakt. Fyll muffinsformene nesten helt opp - som sagt er det en fordel med muffinsbrett, fordi røren er ganske tung. Oppskriften holder til ett brett, enten 12 medium str. eller 6 store muffins. Stekes i 12-15 minutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Åh! der gjorde du deg nesten fortjent til å få oppskriften....men, nei! Enhver husmor har sin hemmelige oppskrift. Nei, nei. Da blir det TORO da. (Høne! ;o)) (Men om du skulle angre deg, og få litt medynk for en stakkars mor - så har du e-postadressen min ...) Hilsen ikke-hespetreet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lykke til! Ja - tusen takk for det du. Det trengs helt sikkert. Vi får lage alternativ servering. Nærmest som stående buffet. Pølseservering gjennom "baråpningen" fra kjøkkenet. Stoler plassert utover langs veggene i stua i tillegg til salongen - og navna drikkebeger med lokk og sugerør. Muffins får bli kakevarianten - der bursdagsbarnet får et kakelys på sin. Så blir det pinneis, og godteposer til slutt. Frøken freken har bestilt discobursdag - så far har installert discokule og lysslynge + "fett" anlegg i kjelleren. Der får de utfolde seg etter matinntaket. De blir både gutter og jenter, så utfordringene står på en måte i kø. Men gøy blir det sikkert ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.