Gå til innhold

ut å kjøp!!!

Gjest Lindaaa

Anbefalte innlegg

Gjest Lindaaa

Toro muffins!!! Det er vel de beste jeg har smakt noen gang!! Tar kun15 -20 min å lagge og det er med steking... smeltet i munnen de altså... men slankekuren fikke seg en liten stopp da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme.

oppskrift...? til en sjokolademons...pliiiiz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg garanterer at mine sjokolademuffins er mye bedre. De er verdens beste, det skal jeg faktisk så beskjedent innrømme.

Bak noen til oktober er du snill. He he :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift forlanges her ja! Så skal jeg ta en forbrukerundersøkelse, og kåre "best i test"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får 24 7-åringer på bursdagsfest førstkommende mandag.

Dette høres ut som et menyinnslag?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får 24 7-åringer på bursdagsfest førstkommende mandag.

Dette høres ut som et menyinnslag?

Vennlig hilsen

Åh! der gjorde du deg nesten fortjent til å få oppskriften....men, nei!

Enhver husmor har sin hemmelige oppskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert hespetre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert hespetre også.

Det var godt å høre at jeg ikke brøt med hespetrenormene.

Men du, hvem er det her inne som er hespetre egentlig? Jeg vet kun om meg, deg og poppins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at jeg ikke brøt med hespetrenormene.

Men du, hvem er det her inne som er hespetre egentlig? Jeg vet kun om meg, deg og poppins.

Lurveline også. Skorpionfisken har lagt inn søknad i dag, og denne vil bli behandlet i hespetrerådet så snart det har møte.

Lurer du på hvem som sitter i rådet? Det er veldig få, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurveline også. Skorpionfisken har lagt inn søknad i dag, og denne vil bli behandlet i hespetrerådet så snart det har møte.

Lurer du på hvem som sitter i rådet? Det er veldig få, kan man si.

Rådet er deg, ærede hespetre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engel 49+

forresten, jeg tenkte med én gang på sjokolademuffins, men der tok jeg visst feil. vanlige muff - er det godt, altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindaaa

forresten, jeg tenkte med én gang på sjokolademuffins, men der tok jeg visst feil. vanlige muff - er det godt, altså??

Jeg mente sjokkolade-muffins ja....:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppskrift...? til en sjokolademons...pliiiiz?

Amerikanske muffins.

(ha i det det du vil, blåbær, sjokolade, banan osv)

Redskap: to boller, en visp og et desilitermål, muffinsbrett er en fordel

Sett ovnen på 225°

Bland det tørre:

4.8 dl hvetemel

1.5 dl sukker (brun farin eller rørsukker er topp)

3 store ts bakepulver

evt. 1 ss vaniljesukker og/ eller annen smakstilsetning (f.eks. 3 ts kakao)

I en annen bolle blandes det våte:

2.5 dl melk

0.75 dl rapsolje eller annen lett olje

1 stort egg

evt. 1 most banan eller annen "våt" smakstilsetning

Hell deretter det våte over det tørre og rør lett sammen, det skal bare såvidt blandes. Om du rører for lenge vil resultatet kunne bli seigt og kompakt. Fyll muffinsformene nesten helt opp - som sagt er det en fordel med muffinsbrett, fordi røren er ganske tung. Oppskriften holder til ett brett, enten 12 medium str. eller 6 store muffins. Stekes i 12-15 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Da blir det TORO da. (Høne! ;o))

(Men om du skulle angre deg, og få litt medynk for en stakkars mor - så har du e-postadressen min ...)

Hilsen ikke-hespetreet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Ja - tusen takk for det du. Det trengs helt sikkert.

Vi får lage alternativ servering.

Nærmest som stående buffet. Pølseservering gjennom "baråpningen" fra kjøkkenet. Stoler plassert utover langs veggene i stua i tillegg til salongen - og navna drikkebeger med lokk og sugerør.

Muffins får bli kakevarianten - der bursdagsbarnet får et kakelys på sin. Så blir det pinneis, og godteposer til slutt.

Frøken freken har bestilt discobursdag - så far har installert discokule og lysslynge + "fett" anlegg i kjelleren. Der får de utfolde seg etter matinntaket.

De blir både gutter og jenter, så utfordringene står på en måte i kø. Men gøy blir det sikkert ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...