Gå til innhold

Hva er det peneste nicket her på DOL?

Gjest Dolika

Anbefalte innlegg

Gjest Dolika

Hvilke Dol-navn synes du er penest og som du ville kalt dine barn hvis du levde i en Dol verden? altså navn som ikke er registrert på statistisk sentralbyrå.

Amber Sun synes jeg er vakkert.

Mary poppins er også pent.

flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• mariaflyfly

4

• tonie

4

• thinkerbell

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Dolika

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tenkte på navn som var konstruert jeg da :)

Ellers så klinger Nils Håvard Dahl bra. hvis jeg får en sønn en gang tror jeg at jeg skal kalle han det (Nils Håvard altså), så kan det bli en oppkalling etter bestefar også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mitt eget er så pent fordi jeg en gang fikk det av en meget spesiell gutt. :o)

Neida, det var ikke noe seksuellt mellom oss, vi rakk aldri det, men han var et veldig spesielt og godt menneske og jeg blir fremdeles varm inni meg når jeg tenker på ham, 20 år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Noor er jo vakkert, og et navn man kan kalle barna sine:)

synes Caloni også er pent, Aner ikke hvor nicket stammer fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje inhabil iom at jeg er et medlem av blondigjengen, men jeg syns både Amber, MP, Cecily og Serendipity har superfine nick! I tillegg liker jeg Thinkerbell og Babette. Dorthe er også koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolika

Jeg er kanskje inhabil iom at jeg er et medlem av blondigjengen, men jeg syns både Amber, MP, Cecily og Serendipity har superfine nick! I tillegg liker jeg Thinkerbell og Babette. Dorthe er også koselig.

er dere i blondigjengen blitt en slags klikk her på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette neier pent til snille Carina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolika

Thinkerbell

Amber Sun

Timari

ja de navnene er også pene. Spesielt Thinkerbell som jeg tenker på som en slags Tingeling i peter pan. får iallefall en eventyrfølelse av å se nicket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de navnene er også pene. Spesielt Thinkerbell som jeg tenker på som en slags Tingeling i peter pan. får iallefall en eventyrfølelse av å se nicket :)

Jeg også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) du er søt du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, så snill du er.

Carina er veldig fint det også.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina. :)

Så koselig - takker og bukker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbellandpeter

Synd det er feilstavet, det rette er Tinkerbell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...