Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tenker da på slik søtet juice man kjøper i dagligvarehandelen. Og hvor mye er det i ren juice (appelsinjuice)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ok, ved å google etter "sukkerose nektar" kommer det ikke opp noen sider. Ingen har tydeligvis hatt interessen av å vite andelen hvitt sukker i nektar, altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ok, ved å google etter "sukkerose nektar" kommer det ikke opp noen sider. Ingen har tydeligvis hatt interessen av å vite andelen hvitt sukker i nektar, altså. Google heller på "sukrose", kanskje du får litt flere svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Google heller på "sukrose", kanskje du får litt flere svar. AH, takk =) Men, jeg fant ikke masseprosenten likevel :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 AH, takk =) Men, jeg fant ikke masseprosenten likevel :/ Hm, dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror det står på kartongen, men jeg har ikke kikket på alle merker. Kjøper aldri nektar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror det står på kartongen, men jeg har ikke kikket på alle merker. Kjøper aldri nektar. Det står bare hvor mye karbohydrater det er. Karbohydrater i slik drikke er både sukkerose og fruktsukker. De skal ikke gjøre det lett for oss :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.