Gå til innhold

hvis dere skulle være delta i "jeg gjør hva som helst"

Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Hva er det verste dere kunne ha utsatt dere for?

jeg har haiskrekk men tviler på om de hadde klart å arrangere noe nærkontakt med haier :)

ellers ser jeg for meg at jeg måtte synge foran IDOL jurien som skulle dømme meg nord og ned, noe som hadde knekt meg fullstendig og ødelagt sangleden for resten av livet.

Tror jeg hadde kviet meg sterkt for å hoppe i strikk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke klart noe med slanger, kan ikke se på slanger på tv engang. Jeg grøsser bare ved tanken (så episoden med henne som skulle rengjøre et slangebur så jeg ikke). Hoppe i strikk ville heller ikke vært morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det der, og kommet fram til at det måtte ha vært å hoppe i fallskjerm eller i strikk.

Evt opptre som stand up-komiker...

Får lyst til å krype langt ned i mine egne ko bare ved tanken!!!

Men jeg vet hva jeg hadde ønsket "meg" hvis jeg skulle være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det der, og kommet fram til at det måtte ha vært å hoppe i fallskjerm eller i strikk.

Evt opptre som stand up-komiker...

Får lyst til å krype langt ned i mine egne ko bare ved tanken!!!

Men jeg vet hva jeg hadde ønsket "meg" hvis jeg skulle være med.

jepp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokkedårisei

Det måtte vært jeg som skulle holde 17maitale direktesendt fra rådhusplassen slik at kjæresten min skulle få bli med Bård og Lars på fisketur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg ville nok ikke like å bli innesperret, eller senket ned i vann og lignende klaustofobiprosjekter.

Jeg har lurt litt på juge på meg tivoliskrekk da. Jeg så en dame som fikk kjøre karusell&berg&dalbane hele dagen.. Kunne jeg faket det tro?;-)

Tivoli er jo noe av det kjekkeste som finnes.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Det måtte vært jeg som skulle holde 17maitale direktesendt fra rådhusplassen slik at kjæresten min skulle få bli med Bård og Lars på fisketur!

Hvis det var omvendt skulle kjæresten min fått stelle, mate, strigle og ri på hest for at jeg skulle få fulle en trailer på ROOM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyskrekk, men jeg flyr nå relativt ofte likevel, så det teller ikke.

Det derimot ingen, INGEN, hadde fått meg til å gjøre er å neie for kongelige. No way! Der går grensa:-)

Uansett, jeg hadde aldri stilt opp i det programmet. Jeg synes det er helt tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg klarer ikke å se på det programmet. Jeg så på hun som hadde tenkt å hoppe i fallskjerm, og fikk fryktelig vondt av henne.

Er det riktig å gjøre folks fobier til underholdning? Og er dette en riktig måte å komme over skrekken på?

Jeg klarer heller ikke program der folk blir lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timari

Jeg ville nok ikke like å bli innesperret, eller senket ned i vann og lignende klaustofobiprosjekter.

Jeg har lurt litt på juge på meg tivoliskrekk da. Jeg så en dame som fikk kjøre karusell&berg&dalbane hele dagen.. Kunne jeg faket det tro?;-)

Tivoli er jo noe av det kjekkeste som finnes.:-)

Når jeg tenker etter så tror jeg det absolutt verste måtte være å sitte i en bil som ble sunket ned i et dypt basseng og så skulle jeg klare å komme meg ut av bilen på egen hånd etter først å ha hentet en konvolutt som lå gjemt ett eller annet sted. Tror det var en av oppgavene på extrem factor en gang.

kanskje jeg skulle lyve på meg sceneskrekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Jeg må bare si at jeg klarer ikke å se på det programmet. Jeg så på hun som hadde tenkt å hoppe i fallskjerm, og fikk fryktelig vondt av henne.

Er det riktig å gjøre folks fobier til underholdning? Og er dette en riktig måte å komme over skrekken på?

Jeg klarer heller ikke program der folk blir lurt.

har også mine tanker om dette programmet. så på første program og synes det var grusomt det hun måtte gjennomgå. Hvis hun hadde så flyskrekk hvorfor måtte hun da hoppe i fallskjerm? Kunne ikke en flytur vært nok, iallefall i forhold til hva de andre deltakerne må være med på.

Synes også det er betenkelig at folks fobier skal gjøres til underholdning, men håper at de har nok selvinnsikt til selv å trekke seg fra konseptetet om det blir for drøyt. Man kan vel bestemme selv om det skal vises eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte være å sitte i et mørkt rom å se en skummel film ala The Grudge, og etterpå bli tvunget til å gå gjennom et mørkt hus e.l. hvor det var opplagt til at jeg skulle skremmes. Jeg hadde vært LIVREDD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neihei, ikke noe nick på denne her

Nå er jeg jo single, og godt er det.

Min fobi for rotter og mus er så sterk at

* jeg har løyet på meg allergi for å unngå at en eller annen moroklump planter kjælegreia i fanget mitt og jeg dør

* jeg klarer ikke tanken på å la meg behandle fordi jeg vet at før sluttført behandling skal jeg være nødt til å ta på en

* jeg har opplevd å briste i gråt, bli hysterisk og styrte fra stedet hvis unger i huset har holdt fram dyret sitt mot meg

* jeg tør ikke gå ut hvis det skulle slumpe til å ligge ei dau mus utenfor trappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Min fobi er kvinnelig kjønnshår. Men jeg tviler på at de hadde utsatt meg for noe sånt.

Eller... hvem vet? Folka bak disse realitykonseptene eier ingen skam overhodet, og gjør hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...