Gjest bigfooot Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg finner meg faktisk ikke sko lenger. I vanlige kjedebutikker altså. Tidligere gikk det da an å finne et og annet brukbart i min str (41), men nå må de da for søren ha krympet sko-størrelsene også.. Noe som er jævlig urettferdig siden det er vanskelig å slanke føttene! :-( Dessuten er det masse sko som ikke lages større enn str 40. Andre med samme erfaring som meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Føttene blir større til eldre man blir, vet du... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror man får større føtter når man legger på seg mye. Mange skotyper er litt smale, og da er str små.. Kan ha noe med import fra Italia etc og da. De har jo mindre str enn oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kanskje pga av import? Jeg tror kanskje norske føtter er store, sånn på verdensbasis. Jeg har fått høre at jeg har store føtter i utlandet, mens min størrelse 38 vel regnes som medium her? Kanskje man produserte mer sko i Norge før eller noe? Har dog ikke peil, kun en teori.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paialabben Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg leste et sted at hvis en var overvektig over lengre tid, så ble føttene faktisk presset så hardt mot underlaget at de ble større! Banna bein! Jeg har økt en halv størrelse etter noen overvektige år, men føttene kunne visst øke mer enn det i størrelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente skostr. 44 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Velkommen til min verden... Det er ikke gøy, nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har du født barn? Da pleier foten å vokse ca en størrelse! Før jeg fikk barn brukte jeg skonummer 38/39. Etter tre barnefødsler bruker jeg nå skonummer 40 (av og til 39). Tipper det er du som har fått større føtter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har du født barn? Da pleier foten å vokse ca en størrelse! Før jeg fikk barn brukte jeg skonummer 38/39. Etter tre barnefødsler bruker jeg nå skonummer 40 (av og til 39). Tipper det er du som har fått større føtter :-) Men det går tilbake igjen. Jeg gikk også opp fra 38/39 til en størrelse opp rett etter fødsel (utenom det med vann i kroppen rett før fødselen da). Men nå er jeg tilbake i str.38 igjen. Nå har jeg bare ett barn, da, kanskje det blir verre for hvert barn? Neida, jeg vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Men det går tilbake igjen. Jeg gikk også opp fra 38/39 til en størrelse opp rett etter fødsel (utenom det med vann i kroppen rett før fødselen da). Men nå er jeg tilbake i str.38 igjen. Nå har jeg bare ett barn, da, kanskje det blir verre for hvert barn? Neida, jeg vet ikke. Hadde det bare vært så vel.... Jeg brukte 41 en tid etter at barna var født, men landa på 40 etter noen måneder med alle tre. Svigermor som jobber i skobransjen sier det er veldig vanlig å gå opp en varig størrelse. Man går visstnok ikke opp mer for hvert barn og godt er det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Men det går tilbake igjen. Jeg gikk også opp fra 38/39 til en størrelse opp rett etter fødsel (utenom det med vann i kroppen rett før fødselen da). Men nå er jeg tilbake i str.38 igjen. Nå har jeg bare ett barn, da, kanskje det blir verre for hvert barn? Neida, jeg vet ikke. Nei, jeg har som togli også gått opp ett skonummer etter å ha fått ungene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du født barn? Da pleier foten å vokse ca en størrelse! Før jeg fikk barn brukte jeg skonummer 38/39. Etter tre barnefødsler bruker jeg nå skonummer 40 (av og til 39). Tipper det er du som har fått større føtter :-) Lurer på hvilken skostørrelse Asterix bruker jeg...venter ikke hun barn nr.8? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heldiggrisen med bare 41 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg bruker 43!! Så slutt og klag! *furt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lurer på hvilken skostørrelse Asterix bruker jeg...venter ikke hun barn nr.8? Hehe, hun er nok et studie verd! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men det går tilbake igjen. Jeg gikk også opp fra 38/39 til en størrelse opp rett etter fødsel (utenom det med vann i kroppen rett før fødselen da). Men nå er jeg tilbake i str.38 igjen. Nå har jeg bare ett barn, da, kanskje det blir verre for hvert barn? Neida, jeg vet ikke. Jeg gikk opp en størrelse etter å ha fått barn - og det har ikke gått tilbake igjen. Får ikke brukt noen av de fiiiine skoene fra gamle dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bigfooot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg bruker 43!! Så slutt og klag! *furt* En annen i denne tråden bruker 44, så du kan også slutte å klage! :-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du født barn? Da pleier foten å vokse ca en størrelse! Før jeg fikk barn brukte jeg skonummer 38/39. Etter tre barnefødsler bruker jeg nå skonummer 40 (av og til 39). Tipper det er du som har fått større føtter :-) hehe - er det sant? I så fall skullejeg gjerne hatt meg noen unger til,for jeg har skostørrelse 37 - og noen ganger 36 *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du født barn? Da pleier foten å vokse ca en størrelse! Før jeg fikk barn brukte jeg skonummer 38/39. Etter tre barnefødsler bruker jeg nå skonummer 40 (av og til 39). Tipper det er du som har fått større føtter :-) Skikkelig irriterende det der. Har ikke voldsomt mange sko, men har tre-fire par jeg gjerne kunne brukt nå på våren, alle er for små. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hehe - er det sant? I så fall skullejeg gjerne hatt meg noen unger til,for jeg har skostørrelse 37 - og noen ganger 36 *ler* Hvordan klarer du å holde balansen når du går? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvordan klarer du å holde balansen når du går? ;-) hihi - ja, det kan du si! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hehe, hun er nok et studie verd! ;-) Hvis hun begynte på størrelse 37, så er hun kanskje snart oppe i str. 45 nå? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.