Gå til innhold

X'n min..


s_g17

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så umenneskelige som X'n min:

http://sww.pogostick.net/jeanette/

hun slo opp ca 5 månder siden, vi hadde det kjempefint sammen og jeg savner henne utrolig mye, jeg dumpet tilfeldigvis inni henne på chat.no men bare les hva slags ting hun sier til meg!

jeg trenger en ny kjærste seriøst kjapt for å komme over henne før jeg gjør noe ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Ta det med ro...Mange fisk i sjøen.

Og helt sikkert bedre enn ex-en din.

Dessuten vil du lære at har en dame sagt nei, så ER det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

Jeg tror nok det er lurt at du lar henne i fred.

Når en jente gjør det slutt, så blir det som regel ikke noe mer.

Det finnes da flere fisker i havet, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, du virker ikke helt god i hodet.

Og begge virker noe umodne.

hæ??

synes du virkelig hun er sunnere i hodet en meg?

og det eneste umodene jeg gjorde var å legge det ut her til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ser du ikke deg selv?

hæ??

synes du virkelig hun er sunnere i hodet en meg?

og det eneste umodene jeg gjorde var å legge det ut her til dere

Hvis det som står i samtalen er sant, så har du gjort mye mer dumt enn å legge det ut her.

Du forfølger henne, maser på henne, truer med å legge stygge bilder av henne på nettet. Var sjalu og kontrollerende.

Og du later som du ikke aner hva hun snakker om.

Det er slutt. Ligg unna henne og la henne være i fred.

Trodde du virkelig at du ved å legge ut den samtalen ville få sympati for at du maser på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det som står i samtalen er sant, så har du gjort mye mer dumt enn å legge det ut her.

Du forfølger henne, maser på henne, truer med å legge stygge bilder av henne på nettet. Var sjalu og kontrollerende.

Og du later som du ikke aner hva hun snakker om.

Det er slutt. Ligg unna henne og la henne være i fred.

Trodde du virkelig at du ved å legge ut den samtalen ville få sympati for at du maser på henne?

iløpet av 5månder har jeg sendt henne 2 sms og 1 bursdagkort.. ville ikke akkurat kalle det å forfølge henne,

jeg prøvde bare å unskjylde for det hun snakker om,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolla

Din ex er overhodet ikke umenneskelig, hun gir deg bare grei beskjed om at hun ikke vil ha kontakt med deg, ikke vil være venner med deg og ikke vil at du skal kontakte henne. Hun er glad for at det er slutt, og bryr seg ikke om du er uenig/angrer/savner henne. Dette må hun da ha lov til å skrive til deg når du maser og maser om nettopp kontakt, vennskap osv.

Det har hun all mulig rett til, du kan ikke mase deg til vennskap.

Det er du som ikke tar et nei for et nei her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du har vært kontrollerende og sjalu.

Da ender det slik.

Lær av det til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolla

hæ??

synes du virkelig hun er sunnere i hodet en meg?

og det eneste umodene jeg gjorde var å legge det ut her til dere

jeg syns hun virker veldig mye sunnere i hodet enn deg. Hun sier nei til å ha kontakt med deg, og thats it. Ikke noe usunt eller umenneskelig med det. Det er svært vanskelig å omgåes ekskjærester, og særlig hvis ekskjæresten ønsker å være kjæreste ennå.

Du har hatt fem måneder på deg å takle dette bruddet, ikke å glemme henne, men å godta at det faktisk er slutt. Det virker det ikke som du har klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iløpet av 5månder har jeg sendt henne 2 sms og 1 bursdagkort.. ville ikke akkurat kalle det å forfølge henne,

jeg prøvde bare å unskjylde for det hun snakker om,

Når hun sier hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, så betyr det at hun aldri mer vil høre fra deg. Ved å "bare sende 2 sms og et bursdagskort" viser du at du er der. Slutt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var vitsen med å legge ut denne dialogen? Å vise hvor urimelig eksen din er? I så fall har du mislykkes totalt. Det eneste hun KANSKJE kan kritiseres for, er at hun ikke logget av med en gang hun traff på deg.

Før du tenker på å finne deg en ny kjæreste bør du gå i deg selv, tenke gjennom hva som skjedde mellom dere. Det går tydelig frem at du var veldig kontrollerende og sjalu. Din eventuelle fremtidige kjæreste er et selvstendig menneske, med behov for, og ikke minst rett til, kontakt med andre mennesker på egen hånd. Og du må også være beredt til å ta del i hennes problemer, og ikke bare på dine egne premisser.

Håper du klarer å lære av dine feil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var vitsen med å legge ut denne dialogen? Å vise hvor urimelig eksen din er? I så fall har du mislykkes totalt. Det eneste hun KANSKJE kan kritiseres for, er at hun ikke logget av med en gang hun traff på deg.

Før du tenker på å finne deg en ny kjæreste bør du gå i deg selv, tenke gjennom hva som skjedde mellom dere. Det går tydelig frem at du var veldig kontrollerende og sjalu. Din eventuelle fremtidige kjæreste er et selvstendig menneske, med behov for, og ikke minst rett til, kontakt med andre mennesker på egen hånd. Og du må også være beredt til å ta del i hennes problemer, og ikke bare på dine egne premisser.

Håper du klarer å lære av dine feil. :-)

hun sier faktisk veldig mye urimelig som ikke helt stemmer. jeg er ikke så ille som hun skal ha det til i samtalen. hadde håpet noen av dere ville skjønne det, kommer ikke til å prøve og kontakte henne igjen, jeg skal forbrede meg. og jeg tar ned siden samtalen ligger på.

jeg har fortsatt definitivt problemer med sosiale antenner, og dere har ikke hjulpet så veldig på selvtilliten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sier faktisk veldig mye urimelig som ikke helt stemmer. jeg er ikke så ille som hun skal ha det til i samtalen. hadde håpet noen av dere ville skjønne det, kommer ikke til å prøve og kontakte henne igjen, jeg skal forbrede meg. og jeg tar ned siden samtalen ligger på.

jeg har fortsatt definitivt problemer med sosiale antenner, og dere har ikke hjulpet så veldig på selvtilliten min.

Sosiale antenner er ikke alltid like enkelt. Men med noen ekle grep kan du komme mange skritt på vei.

Lytt til det folk sier.

Jeg vil hjem nå, betyr at vedkommende vil hjem.

Jeg har ikke lyst, betyr at vedkommende ikke har lyst.

Nei, betyr nei.

Jeg vil besøke broren min, betyr at vedkommende vil besøke broren sin.

Jeg vil ikke ha mer kontakt med deg, betyr vitterligen at vedkommende ikke ønsker å se deg, snakke med deg, motta SMS eller bursdagskort til å forsure bursdagen.

Osv., osv...

Visst du tar i noen, eller tuller med noen, og de trekker seg unna, betyr det at de ikke liker det du gjør og vil at du skal stoppe.

Du trenger ikke ha en eneste antenne for å vite slikt, bare øyne og ører.

Av denne tråen får jeg inntrykk av at du har problemer med å se og høre når noen uttrykker noe som er i strid med det du ønsker. I stedet kjører du på med det du vil. Slikt skaper konflikt og du støter i lengden folk fra deg. Etterpå lurer du kanskje på hva som gikk galt.

Hvis du øver deg på å lytte til hva folk sier, tenke over hva de mener og a_t de mener det, og r_e_s_p_e_k_t_e_r_e deres ønsker og grenser, vil du komme langt, uten en eneste antenne.

Du må ha klinkende klart for deg hele tiden at du ikke kan ture fram som du selv vil, samme hvor mye du føler deg berettiget til det ut fra dine ønsker og behov.

Du må øve deg på å si nei til deg selv, i respekt for andre.

Du kan bli sint på meg nå eller ta det som et velmenende råd.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale antenner er ikke alltid like enkelt. Men med noen ekle grep kan du komme mange skritt på vei.

Lytt til det folk sier.

Jeg vil hjem nå, betyr at vedkommende vil hjem.

Jeg har ikke lyst, betyr at vedkommende ikke har lyst.

Nei, betyr nei.

Jeg vil besøke broren min, betyr at vedkommende vil besøke broren sin.

Jeg vil ikke ha mer kontakt med deg, betyr vitterligen at vedkommende ikke ønsker å se deg, snakke med deg, motta SMS eller bursdagskort til å forsure bursdagen.

Osv., osv...

Visst du tar i noen, eller tuller med noen, og de trekker seg unna, betyr det at de ikke liker det du gjør og vil at du skal stoppe.

Du trenger ikke ha en eneste antenne for å vite slikt, bare øyne og ører.

Av denne tråen får jeg inntrykk av at du har problemer med å se og høre når noen uttrykker noe som er i strid med det du ønsker. I stedet kjører du på med det du vil. Slikt skaper konflikt og du støter i lengden folk fra deg. Etterpå lurer du kanskje på hva som gikk galt.

Hvis du øver deg på å lytte til hva folk sier, tenke over hva de mener og a_t de mener det, og r_e_s_p_e_k_t_e_r_e deres ønsker og grenser, vil du komme langt, uten en eneste antenne.

Du må ha klinkende klart for deg hele tiden at du ikke kan ture fram som du selv vil, samme hvor mye du føler deg berettiget til det ut fra dine ønsker og behov.

Du må øve deg på å si nei til deg selv, i respekt for andre.

Du kan bli sint på meg nå eller ta det som et velmenende råd.

mvh

hva med begge deler?

jeg tror ikke det er der problemet ligger, men litt høffeligere kunne jeg sikkert vært.

derimot tror jeg at jeg burde være mye mer offansiv for å bli kjent med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med begge deler?

jeg tror ikke det er der problemet ligger, men litt høffeligere kunne jeg sikkert vært.

derimot tror jeg at jeg burde være mye mer offansiv for å bli kjent med folk.

Begge deler er OK. Men et sted må du begynne. Antennene vil komme om etter som du øver deg på å legge vekt på hva andre ønsker.

Det er ingen vits i antenner, om du ikke tar hensyn til det åpenbare.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...