Gå til innhold

hmmm---


Gjest tenkeseglittomda

Anbefalte innlegg

Gjest tenkeseglittomda

Det må være historiens leeeeengste link. Er vel både du og henne som ikke kommer overens. Altså ikke bare deg og ikke bare hennes. See?

Og en ting til: om jeg var deg vile jeg tenkt meg litt om før jeg la ut sånn chat med eksen her på nettet. Er ikke sikkert at hun synes det er så stas at du legger det ut her på et psykiatriforum til alles innsyn, vel? Du kan jo tenke på om hvordan du selv ville likt det.

Ellers endeløse samtaler som går om det samme og samme, er som når du er bilsyk og likevel bestemmer deg for å kjøre korketrekker'n. Det blir for mye "av det gode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ups! Skulle vært i tråden under, ikke blitt posta som nytt innlegg. vel, vel...

akkurat hva hun tenker om det bryr jeg meg pent lite om etter alt det som står der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...