Gjest moro å vite Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvilket nick er/var det mest sympatiske? Hvilket nick er/var ikke det mest sympatiske? Hvilken positiv tråd husker du best? Hvilken negativ tråd husker du best? Hva er best med å være her inne? Hva er verst med å være her inne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for noe tull Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 HERREGUD!! vurdert å skaffe deg jobb i statistisk sentralbyrå????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Huff, nei denne undersøkjinga vart for tung for meg. Eg seier meg lei for det, men eg må takke nei til å svare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Huff, nei denne undersøkjinga vart for tung for meg. Eg seier meg lei for det, men eg må takke nei til å svare. Tiltredes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan svare på ett av dine spørsmål. Det som er værst her på dol må være sånne som deg som lager sånn merkelig spørreundersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krepsa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan svare på ett av dine spørsmål. Det som er værst her på dol må være sånne som deg som lager sånn merkelig spørreundersøkelse. Enig der....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enda mere tull Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 HERREGUD!! vurdert å skaffe deg jobb i statistisk sentralbyrå????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Og alltid er det noen grinebitere som simpelthen bare mååååå gaule ut en eller annen spydighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull, tull, tull Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan svare på ett av dine spørsmål. Det som er værst her på dol må være sånne som deg som lager sånn merkelig spørreundersøkelse. Kan du også svare på hvorfor du tror folk her inne har så veldig vanskelig for å helt enkelt hoppe over innlegg som ikke interesserer dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan du også svare på hvorfor du tror folk her inne har så veldig vanskelig for å helt enkelt hoppe over innlegg som ikke interesserer dem? Ja det skulle vi gjerne hatt en forklaring på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forklaringen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja det skulle vi gjerne hatt en forklaring på! 1 - En er så misfornøyd med seg selv/sitt at man ikke klarer at andre har det bra. 2 - En vil være kjendis på DOL selv så alle som kommer med noe som kan være "glede" for noen blir slaktet 3 - En er så tøffelhelt hjemme at f...skapet bare må ut et sted (her foreksempel) osv. osv. osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg liker ikke slike undersøkelser. Jeg vet godt hvem jeg liker her inne og hvem jeg ikke liker det men tror fakisk at mange vil føle seg såret når ingen nevner dem gang etter gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det absolutt kjedeligste med Dol for tiden er de milelange interne Blondinetrådene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det absolutt kjedeligste med Dol for tiden er de milelange interne Blondinetrådene. Hvor er de milelange trådene?? Det var EN, nå syns jeg mange her inne begynner å bli overmåte hysteriske angående blondiklubben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og hva mener du? Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Og hvem er du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvor er de milelange trådene?? Det var EN, nå syns jeg mange her inne begynner å bli overmåte hysteriske angående blondiklubben. Blondiklubben, er det de skamløse tøytene som byr seg fram for gud og hvermannsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Blondiklubben, er det de skamløse tøytene som byr seg fram for gud og hvermannsen? Neida, kun barskinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg liker ikke slike undersøkelser. Jeg vet godt hvem jeg liker her inne og hvem jeg ikke liker det men tror fakisk at mange vil føle seg såret når ingen nevner dem gang etter gang. Du er inne på noe der ja. Svarer sjelden på slike undersøkelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grrrrrrrr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har ikke svar, men et spørsmål: hvorfor er det ikke mulig å la være å svare hvis man ikke er intressert? Er det virkelig så vanskelig å tenke seg at en som lager en tråd faktisk mener noe med det? Skam dere. Respektløst og typisk en del DOL-brukere: destruktive hustyranner. Dette er forsvar for hovedinnlegger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Du har helt rett Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har ikke svar, men et spørsmål: hvorfor er det ikke mulig å la være å svare hvis man ikke er intressert? Er det virkelig så vanskelig å tenke seg at en som lager en tråd faktisk mener noe med det? Skam dere. Respektløst og typisk en del DOL-brukere: destruktive hustyranner. Dette er forsvar for hovedinnlegger. Støtter deg helt på det du skriver. Utrolig mye negative mennesker her inne. Var det virkelig så ille før? Nå er DOL kun for å spørre om en konkret ting, ikke mulig med mye sosialt og koselig samvær her nå nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og hva mener du? Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvilket nick er/var det mest sympatiske? Malun Hvilket nick er/var ikke det mest sympatiske? den som romsterer på adopsjonsforumet + mislykket Hvilken positiv tråd husker du best? de som nevner at de endelig er gravide! Hvilken negativ tråd husker du best? om en person som skulle stikke av fra mannen sin (hun skrev her mens hun lurte på om hun skulle dra fra ham...) Hva er best med å være her inne? Man kan stille spørsmål, og man kan gi råd til andre. Dele erfaringer. Hva er verst med å være her inne? Man kan spørre om noe, og så får man slengt dritt... I steden for at man heller får svar. Også dumt om noen lyver; fint å vite at det noen skriver er seriøst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.