Gå til innhold

FU : DOLhistorie

Gjest moro å vite

Anbefalte innlegg

Gjest moro å vite

Hvilket nick er/var det mest sympatiske?

Hvilket nick er/var ikke det mest sympatiske?

Hvilken positiv tråd husker du best?

Hvilken negativ tråd husker du best?

Hva er best med å være her inne?

Hva er verst med å være her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

4

• MsSophie

3

• cecily

3

• Gyda

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest for noe tull

HERREGUD!!

vurdert å skaffe deg jobb i statistisk sentralbyrå?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei denne undersøkjinga vart for tung for meg.

Eg seier meg lei for det, men eg må takke nei til å svare.

Tiltredes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare på ett av dine spørsmål.

Det som er værst her på dol må være sånne som deg som lager sånn merkelig spørreundersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsa

Det som er værst her på dol må være sånne som deg som lager sånn merkelig spørreundersøkelse.

Enig der....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest enda mere tull

HERREGUD!!

vurdert å skaffe deg jobb i statistisk sentralbyrå?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Og alltid er det noen grinebitere som simpelthen bare mååååå gaule ut en eller annen spydighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tull, tull, tull

Kan du også svare på hvorfor du tror folk her inne har så veldig vanskelig for å helt enkelt hoppe over innlegg som ikke interesserer dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du også svare på hvorfor du tror folk her inne har så veldig vanskelig for å helt enkelt hoppe over innlegg som ikke interesserer dem?

Ja det skulle vi gjerne hatt en forklaring på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forklaringen

Ja det skulle vi gjerne hatt en forklaring på!

1 - En er så misfornøyd med seg selv/sitt at man ikke klarer at andre har det bra.

2 - En vil være kjendis på DOL selv så alle som kommer med noe som kan være "glede" for noen blir slaktet

3 - En er så tøffelhelt hjemme at f...skapet bare må ut et sted (her foreksempel)

osv.

osv.

osv.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke slike undersøkelser. Jeg vet godt hvem jeg liker her inne og hvem jeg ikke liker det men tror fakisk at mange vil føle seg såret når ingen nevner dem gang etter gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det absolutt kjedeligste med Dol for tiden er de milelange interne Blondinetrådene.

Hvor er de milelange trådene??

Det var EN, nå syns jeg mange her inne begynner å bli overmåte hysteriske angående blondiklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er de milelange trådene??

Det var EN, nå syns jeg mange her inne begynner å bli overmåte hysteriske angående blondiklubben.

Blondiklubben, er det de skamløse tøytene som byr seg fram for gud og hvermannsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg liker ikke slike undersøkelser. Jeg vet godt hvem jeg liker her inne og hvem jeg ikke liker det men tror fakisk at mange vil føle seg såret når ingen nevner dem gang etter gang.

Du er inne på noe der ja.

Svarer sjelden på slike undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grrrrrrrr

Jeg har ikke svar, men et spørsmål: hvorfor er det ikke mulig å la være å svare hvis man ikke er intressert?

Er det virkelig så vanskelig å tenke seg at en som lager en tråd faktisk mener noe med det?

Skam dere. Respektløst og typisk en del DOL-brukere: destruktive hustyranner.

Dette er forsvar for hovedinnlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du har helt rett

Jeg har ikke svar, men et spørsmål: hvorfor er det ikke mulig å la være å svare hvis man ikke er intressert?

Er det virkelig så vanskelig å tenke seg at en som lager en tråd faktisk mener noe med det?

Skam dere. Respektløst og typisk en del DOL-brukere: destruktive hustyranner.

Dette er forsvar for hovedinnlegger.

Støtter deg helt på det du skriver.

Utrolig mye negative mennesker her inne. Var det virkelig så ille før?

Nå er DOL kun for å spørre om en konkret ting, ikke mulig med mye sosialt og koselig samvær her nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest og hva mener du?

Hvilket nick er/var det mest sympatiske? Malun

Hvilket nick er/var ikke det mest sympatiske? den som romsterer på adopsjonsforumet + mislykket

Hvilken positiv tråd husker du best? de som nevner at de endelig er gravide!

Hvilken negativ tråd husker du best? om en person som skulle stikke av fra mannen sin (hun skrev her mens hun lurte på om hun skulle dra fra ham...)

Hva er best med å være her inne? Man kan stille spørsmål, og man kan gi råd til andre. Dele erfaringer.

Hva er verst med å være her inne? Man kan spørre om noe, og så får man slengt dritt... I steden for at man heller får svar. Også dumt om noen lyver; fint å vite at det noen skriver er seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...