Gjest Shop Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 u/t 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 skal leveres senest 30. april. Liugningen får du senere, trolig ruundt St. Hans, hvis du ikke har en "komlisert" ligning, for da får du den i første halvdel av oktober en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg gjorde det nå nettopp! Det tok meg ca 7 minutter å forandre og levere både samboeren min sin og min egen. Veldig enkelt på skatteetaten.no Men fristen er altså lørdag, men tviler på de sjekker postkassa søndagen, så du slipper sikkert unna med det hvis du leverer manuelt før mandags morgen I år kan alle levere på nett, og mange kan levere på sms. Superlett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.