Gjest Ny nabo Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Fikk høre av en nabo her a " å har du kjøpt deg bolig" jeg så det .... er det et nettsted el. der man kan se hvem som har kjøpt og solgt boliger ?? 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Det er nokså vanlig at paipiravisene tar inn oversikt over eiendomshandel. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Står i lokalavisene en stund etter. "Eiendomsoverdragelser" eller noe slikt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Her står det liste i avisa en gang i mnd eller noe tror jeg. 0 Siter
Gjest LailaG Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Det er nokså vanlig at paipiravisene tar inn oversikt over eiendomshandel. Hei. Alle hus salg blir tinglyst i lokal avisene. Da står det hvem som selger og hvem som har kjøpt. Dette er vanlig at alle leser der jeg bor.... 0 Siter
Gjest LailaG Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei. Alle hus salg blir tinglyst i lokal avisene. Da står det hvem som selger og hvem som har kjøpt. Dette er vanlig at alle leser der jeg bor.... 0 Siter
Gjest bare sånn i tillegg Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei. Alle hus salg blir tinglyst i lokal avisene. Da står det hvem som selger og hvem som har kjøpt. Dette er vanlig at alle leser der jeg bor.... prisen står også der 0 Siter
Gjest LailaG Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 prisen står også der Jepp helt riktig:-) 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei. Alle hus salg blir tinglyst i lokal avisene. Da står det hvem som selger og hvem som har kjøpt. Dette er vanlig at alle leser der jeg bor.... Som regel kommer det i avisen lenge etter at vi har hørt at noen har kjøpt/solgt et hus... 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei. Alle hus salg blir tinglyst i lokal avisene. Da står det hvem som selger og hvem som har kjøpt. Dette er vanlig at alle leser der jeg bor.... Strengt tatt så skjer ikke tinglysningen i avisa, da, selv om man informerer om eiendomshandelen der! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.