Gå til innhold

Noen som har lagt merke til Tone i Idol?

Gjest yte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miss seventy

Synes ikke hun har noen særlig utstråling jeg. Ser litt tafatt ut når hun synger, beveger knapt på seg. men hun synger som oftest pent, og er jo veldig pen å se på. Men hun har liksom ingen utstråling utover det... i mine øyne altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ibsensripsbusker

tv2.no/idol faktisk... :)

Hun har fin utstråling ja! Hun er jo gravid, så det kan hende det er derfor hun har sånn utstråling..?

Men hun er pen iallefall! og ikke vises det at hun er gravid heller..heldige henne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss seventy

Hun har fin utstråling ja! Hun er jo gravid, så det kan hende det er derfor hun har sånn utstråling..?

Men hun er pen iallefall! og ikke vises det at hun er gravid heller..heldige henne! ;)

Er hun ikke 16 år da? Og hva gjør hun i Idol om hun er gravid???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ex-bridget

Jeg synes hun er fantastisk pen - klassisk pen, men synes ikke hun har så mye utstråling. Mangler karismaen liksom.

Ganske platt når hun opptrer syns jeg.

Hun har jo et nydelig smil og glimt i øyet, så ved å bruke det litt mer aktivt, tror jeg hun hadde fått utstrålingen som "mangler".

Gravid???? Hvor har man det i fra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Er hun ikke 16 år da? Og hva gjør hun i Idol om hun er gravid???

Gravid?? Det må vel bare være et usant rykte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun er så fantastisk jeg da. Bevares, jenta er pen så det holder altså, men jeg irriterer meg skikkelig over at hun hele tida skal slikke seg rundt kjeften *himle litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid? Ifølge hvem?

Har ikke hørt noe om det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun er så fantastisk jeg da. Bevares, jenta er pen så det holder altså, men jeg irriterer meg skikkelig over at hun hele tida skal slikke seg rundt kjeften *himle litt*

Ja, det irriterer meg også. Men hun har sluttet litt med det i det siste. Sikkert noen som har påpekt det for henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Hun er et meget godt eksempel på at utstråling omtrent betyr mer enn skjønnhet, da hun ikke er spesielt pen. Hun er ganske alminnelig. Men du verden, for en sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ibsensripsbusker

Synes ikke hun har noen særlig utstråling jeg. Ser litt tafatt ut når hun synger, beveger knapt på seg. men hun synger som oftest pent, og er jo veldig pen å se på. Men hun har liksom ingen utstråling utover det... i mine øyne altså

Hun får da være med i idol selv om hun er gravid.. Hun er jo bare 3 mnd på vei, så det er jo lenge til ungen kommer!

Det kan godt være det er usant, men det står nå i avisa her jeg bor, og hun hinta jo om det på tvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Hun får da være med i idol selv om hun er gravid.. Hun er jo bare 3 mnd på vei, så det er jo lenge til ungen kommer!

Det kan godt være det er usant, men det står nå i avisa her jeg bor, og hun hinta jo om det på tvn!

hææ??? gravid??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ja, det irriterer meg også. Men hun har sluttet litt med det i det siste. Sikkert noen som har påpekt det for henne. :)

Enig..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Klart hun ikke kan være med i idol om hun er gravid!! For det første hvilket idol er hun som greier å bli gravid så ung? Og midt oppi noe som idol?

OG hvordan i helvete skal hun greie å fungere som idol vinneren skal med en liten baby? Hun må da ta hensyn til den og?

Må være tull det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...