Gå til innhold

Mistet alle..


htsacm

Anbefalte innlegg

Hei...

Hele hitorien min begynte for tre år siden..

Det er dama til broren min og ei som jeg jobbet sammen med. Og vi hadde et relativt greit vennskap men ikke noe bestevenner. Men til stadighet begynte hun å hakke på meg, klage osv.. Jeg svarte aldri på dette men bare tok imot selv om vi har en felles venninne som mente at jeg måtte svare for meg.. En dag tok jeg mot til meg å svarte. Det eksploderte for begge to, og der sluttet både vennskapet og kontakten for oss.

Etter et par uker skulle en felles veninne av oss ha fest, og jeg uttrykte at jeg ikke hadde så veldig lyst å dra på den festen fordi jeg var redd det skulle bli bråk. Men etter mye overtalelse ble jeg med.

Forspill gikk greit(prata jo ikke med henne) selv om det ikke var sånn supergøy. etterpå gikk vi ut, å der hadde jeg det faktisk veldig gøy, noe denne jenta trolig ikke likte!

Det endte med på slutten av kvelden at vår felles veninne ble proppet full med at jeg var så fæl med henne og prata ikke med henne osv. til slutt fikk både min bror og vår felles veninne valget fra henne om å velge enten meg eller henne. Siden jeg ikke var smart nok til å forsvare meg å fortelle min versjonm tok de selfølgelig hennes parti.

Dette gikk så langt at jeg sluttet i jobben min, fikk meg ny jobb og tok med meg barnet mitt og flyttet..

Fikk mange meldinger i ettertid om at jeg hadde ødelagt livet hennes osv. men det eneste jeg gjorde var å ta sakene mine å dra, uten å lage noen sak ut av det. Jeg klarte bare ikke å forsvare meg når jeg sto der helt alene.

Etter nesten et år oppdaget flere og flere at jenta ikke var helt god. Det ble styr på jobben, med vennene(knuste en vinflaske i trynet på veninnen vår), med broren min(fordi hun er sykelig sjalu) og til slutt endte det med at jeg fikk mine venner tilbake og at det ble slutt mellom henne og broren min.

Men dette gikk ikke lenge.. Hun begynte å true med å ta sitt eget liv, bruke barna til veninnen min for å komme seg inn igjen med henne, late som om ingenting hadde skjedd. Hun var virkelig frekk nok til å komme på besøk til hun som hun knuste vinflasken i ansiktet på å late som ingenting hadde skjedd...

Ingen turte å avvise henne fordi de var redd hva hun ville gjøre, så nok en gang var det jeg som fikk lide å miste mine venner og til slutt min bror som ble sammen med henne igjen..

Men gikk ikke lenge før hun mistet vennene igjen, siden hun brukte barna til å komme seg inn igjen. proppet barna full med at alle var så stygg med henne og at moren deres ikke ville ha noe med henne å gjøre o.l.

Men broren min har hun fortsatt klørne i, og nå har hun endelig klart å bli gravid..

Jeg blir helt ødelagt av jenta, tørr nesten ikke bevege meg ute på vårt lille tettsted og har ingen god bror som jeg hadde før lenger. Familien har heller ikke så mye til overs for henne..

vennene mine har jeg for så vidt fått tilbake nå, men føler meg ikke trygg på at de ikke snur ryggen til meg igjen pga hennes manipulerende skikkelse og alle hennes trusler.

Jeg er i perioder veldig nedfor, å vet ikke hva jeg skal gjør. Orker ikke si noe til broren min for det blir bare bråk. Vet ikke hvordan jeg skal takle situasjonen lenger, for dette er veldig vondt for meg.

Det eneste som holder meg oppe er mann og barn..

Noen som har noen gode ord og råd til meg?

Beklager at innlegget ble så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Tar denne kvinnen virkelig så mye energi og krefter av livet ditt?

Er det ikke nok å bare holde seg langt unna?

Skjønner problematikken med at hun er sammen med broren din, men du må nesten finne ut av det.

Du kan jo treffe broren din på tomannshånd, uten henne. Eller rett og slett bare holde deg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne kvinnen virkelig så mye energi og krefter av livet ditt?

Er det ikke nok å bare holde seg langt unna?

Skjønner problematikken med at hun er sammen med broren din, men du må nesten finne ut av det.

Du kan jo treffe broren din på tomannshånd, uten henne. Eller rett og slett bare holde deg langt unna.

Ja hun tar virkelig all min energi..

Og jeg holder meg unna henne. Har jo ikke prata med henne på tre år.... men ikke så enket når hun terrorisrer meg med meldinger og bruker sin sterke manipulasjon på mennesker..

Blir aldri kvitt henne.

Den kontakten jeg har med broren min er stort sett på tomnnshånd når hun ikke vet det, for han får jo ikke lov å ha kontakt med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Ja hun tar virkelig all min energi..

Og jeg holder meg unna henne. Har jo ikke prata med henne på tre år.... men ikke så enket når hun terrorisrer meg med meldinger og bruker sin sterke manipulasjon på mennesker..

Blir aldri kvitt henne.

Den kontakten jeg har med broren min er stort sett på tomnnshånd når hun ikke vet det, for han får jo ikke lov å ha kontakt med meg...

Synd at slike mennesker får ha så stor makt..

Sender hun deg SMS?

Så utrolig barnslig/patetisk..

Kan ikke kvinnemennesket få seg et liv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...