Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg er en psykopat. Jeg vet det. Dere veit det. Alle veit det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det går an å få hjelp vettu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet ikke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg visste det ikke Er det ikke slik at psykopater ikke vet at de er det selv da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drdyregodesen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 sorry, men her tror jeg du skryter på deg en diagnose. Det som kjennetegner nettopp psykopaten er jo at vedkommende aldri vil forstå at h*n er en psykopat. Tror du bare får slå deg til ro med at du bare er en hobbynevrotiker, ikke ulik meg selv og de fleste andre jeg kjenner:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Que? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det vi vel vet er at du bruker mye energi på å tenke rundt din egen person. Får du gjort noe annet for tiden? Opplever du noe i RL? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 sorry, men her tror jeg du skryter på deg en diagnose. Det som kjennetegner nettopp psykopaten er jo at vedkommende aldri vil forstå at h*n er en psykopat. Tror du bare får slå deg til ro med at du bare er en hobbynevrotiker, ikke ulik meg selv og de fleste andre jeg kjenner:-) Definer en hobbynevrotiker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvorfor er du en psykopat? Du kommer ikke akkurat med noen eksempler eller argumenter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Neida, det er du ikke. Ekte psykopater sutrer ikke ustanselig om sin egen diagnose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 En psykopat gjentar ikke hver dag at han er en psykopat... Han vil nok benekte det. Tenk heller positivt, og finn deg andre interesser og hobbyer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria er mitt navn i dag.. Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det går an å få hjelp vettu. Min biologiske pappa er en psykopat..så jeg vet godt hva som kjennetegner en psykopat.. Og du er ikke en av dem.. Heldigvis for deg og dine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest definisjon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse der den syke ikke oppfatter seg selv som syk, samtidig som både den syke og omgivelsene lider." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse der den syke ikke oppfatter seg selv som syk, samtidig som både den syke og omgivelsene lider." Trodde heller ikke galninger forstod at de var syke men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvorfor er du en psykopat? Du kommer ikke akkurat med noen eksempler eller argumenter.. Fordi jeg skifter rolle hele tiden. Og fordi jeg ikke gleder meg på andres vegne på ordentlig. Og sikkert mange andre grunner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det vi vel vet er at du bruker mye energi på å tenke rundt din egen person. Får du gjort noe annet for tiden? Opplever du noe i RL? Ikke en dritt! Har ikke hatt en eneste god opplevelse i hele mitt liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg visste det ikke Er det ikke slik at psykopater ikke vet at de er det selv da? Jo de vet det så godt at... men de gir rett og slett blanke faen, mange syns desutten det er ustyrtelig gøy... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Min biologiske pappa er en psykopat..så jeg vet godt hva som kjennetegner en psykopat.. Og du er ikke en av dem.. Heldigvis for deg og dine! Finnes sikkert mange typer psykopater da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Neida. Er ikke noen psykopat da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fordi jeg skifter rolle hele tiden. Og fordi jeg ikke gleder meg på andres vegne på ordentlig. Og sikkert mange andre grunner. Passer ikke heller dette innlegget i forum for psykiatri? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Passer ikke heller dette innlegget i forum for psykiatri? SÅ flytt det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.