Gå til innhold

Psykopati

Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

2

• Mrs. Wallace

1

• fresja

1

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest drdyregodesen

sorry, men her tror jeg du skryter på deg en diagnose.

Det som kjennetegner nettopp psykopaten er jo at vedkommende aldri vil forstå at h*n er en psykopat.

Tror du bare får slå deg til ro med at du bare er en hobbynevrotiker, ikke ulik meg selv og de fleste andre jeg kjenner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi vel vet er at du bruker mye energi på å tenke rundt din egen person. Får du gjort noe annet for tiden? Opplever du noe i RL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

sorry, men her tror jeg du skryter på deg en diagnose.

Det som kjennetegner nettopp psykopaten er jo at vedkommende aldri vil forstå at h*n er en psykopat.

Tror du bare får slå deg til ro med at du bare er en hobbynevrotiker, ikke ulik meg selv og de fleste andre jeg kjenner:-)

Definer en hobbynevrotiker

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykopat gjentar ikke hver dag at han er en psykopat... Han vil nok benekte det.

Tenk heller positivt, og finn deg andre interesser og hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria er mitt navn i dag..

Det går an å få hjelp vettu.

Min biologiske pappa er en psykopat..så jeg vet godt hva som kjennetegner en psykopat.. Og du er ikke en av dem.. Heldigvis for deg og dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest definisjon

Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse der den syke ikke oppfatter seg selv som syk, samtidig som både den syke og omgivelsene lider."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse der den syke ikke oppfatter seg selv som syk, samtidig som både den syke og omgivelsene lider."

Trodde heller ikke galninger forstod at de var syke men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Hvorfor er du en psykopat?

Du kommer ikke akkurat med noen eksempler eller argumenter..

Fordi jeg skifter rolle hele tiden. Og fordi jeg ikke gleder meg på andres vegne på ordentlig. Og sikkert mange andre grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Det vi vel vet er at du bruker mye energi på å tenke rundt din egen person. Får du gjort noe annet for tiden? Opplever du noe i RL?

Ikke en dritt! Har ikke hatt en eneste god opplevelse i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg visste det ikke :)

Er det ikke slik at psykopater ikke vet at de er det selv da?

;)

Jo de vet det så godt at... men de gir rett og slett blanke faen, mange syns desutten det er ustyrtelig gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Min biologiske pappa er en psykopat..så jeg vet godt hva som kjennetegner en psykopat.. Og du er ikke en av dem.. Heldigvis for deg og dine! :)

Finnes sikkert mange typer psykopater da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Fordi jeg skifter rolle hele tiden. Og fordi jeg ikke gleder meg på andres vegne på ordentlig. Og sikkert mange andre grunner.

Passer ikke heller dette innlegget i forum for psykiatri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...