Gå til innhold

Testikkelproblemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er ein fortvila gut på 20 år som fekk problemer med urinvegene i haust.Dette var rett før eg fekk kyssesjuka på det verste med 41 i feber osv.. Rett før det kjente eg ein gufsen følelse i testikkelen,men det var smertefritt når eg låg med kyssesjuka i ein månad.Etterpå når det begynte å klarna hadde eg bitande vondt i testikkel,og fekk beskjed at eg hadde bitestikkelbetennelse.Dette gjekk over,men eg har fortsatt veldig vondt,og har vore på ultralyd.Der var det to mulighetar!Vridning som fleire doktorar har avslått og at kyssesjuka har hovna opp kjertlar.Det er vondast om morgon,spesiellt ved seksuell følelse der eg kjenne stikkefølelsar og får langvarige frysningar langs nyrebekken og oppover penis.Har og hatt ein del magesmerter,og er heilt øm i testikkelen,helst venstre!Har og hatt vondt i kjertler nær endetarmen NB! Testikkelen har og dobla seg.Eg lurer vennligst på om du har ein ide om kva det kan vera,takk!

Mvh latmann

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18261-testikkelproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Når du har smerter samtidig som testikkelen har doblet størrelsen, synesjeg det er et alarmerende tegn. Når testikkelen vokser, er vi alltid redd for muligheten av kreft i testikkelen.

Du må oppsøke lege på nytt for en ny undersøkelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18261-testikkelproblemer/#findComment-84086
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...