Gå til innhold

å gå litt for langt ut på ene siden av veien er direkte psykelig


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

må le av psykiateren min,

Av og til tuller jeg med han i en seriøs tone..

Her om dagen sa jeg blant annet at jeg hadde alltid en tendens til å gå på nesten i veikanten når jeg gikk på boligfeltveier eller fortau. Han begynte da å bable om at jeg ikke likte oppmerksomhet og masse sånt. går det ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Noen ser jo ikke annet en sykdom da.

Derfor det like gjerne kan være sykepleierne som er de flinkeste terapeutene.

Det er rett og slett ingen garanti for at man blir så jævla klok av å pugge faglitteratur i 5år+++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musefisa

Jeg går som regel midt i veien jeg. I gågater da.

Er det fordi jeg prøver å tiltrekke meg oppmerksomhet?

Tror ikke det. Er det noe jeg helt vil slippe så er det folk som legger merke til meg. Så psykologer har ikke alltid rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo en greie psykologer har da, de ser deler av deg ved små ting, uten at de dermed syns du er syk, men det er interessant og kanskje se ting ved sin egen personlighet. Spennende:o) F.eks en tilfeldig drøm, kan betyr det og det, noe du aldri ville tenkt på selv.. etc.

Trenger jo ikke alltid stemme da, men synes det er spennende jeg da. Men jeg skal aldri gå til psykolog igjen, av andre grunner.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...