mona23 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 heisann.dattern min ble født med fallots tedrade, men døde 1 mnd gammel etter en opprasjon av en shunt,hun døde dagen etter opprasjonen da de skulle ta ut respiratoren. da stoppet hjertet hennes, de klarte ik gjennopplive henne. da vi fikk svar på obduksjoen sa legen det var pga det hadde kommet blod til lungene. og at de hadde opperert inn for stor shunt. men det som var så rart var at på obdukjons møte hadde de ikkke raporten der , da jeg spurte hvor den var så de litt forvirret ut og sa den var her for 5 min siden men var bliitt borte ,men de skulle sende den i posten . helt tragisk å si noe sånt . fikk jo aldri gått igjennom raporten. føler at det er noe snusk liksom. det jeg lurer på er om det er vanlig spebarn dør av denne opprasjonen ? hun hade også en hjerneblødning på den ene siden .grad 3.4. tror u d kan ha noe med d å gjøre ? har lyst å få en hjertelege til å gå igjennom obduksjons raporten sammen meg ,ik mange ord jg foratår der ,hvor burde jg hendvende mg da? d er nå 2 år siden jenta mi gikk bort . håper på svar . mvh jente 25 oslo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182615-fallots-tedrade/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.