Gå til innhold

Alt for lav straff!!

Gjest Ta natta tilbake -- fra angst til aksjon!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria er mitt navn i dag..

JEg skjønner godt hva du mener, og jeg er enig!

Hadde det vært en mann som hadde gjort dette med en jente, så ville alt blitt helt annerledes..d er jeg sikker på! Men når det er en mann som blir utsatt for noe slikt, tenker ikke folk like mye over det..

det var en som tilogmed sa til meg at han var jo heldig! Alle menn vil jo ha sex, og når han fikk det uten å be om det, og når han sov, så var det jo bare en heldig fyr..

Tror mange tenker på den måten, selv om de kanskje ikke er helt klar over det!

Voldtekt er voldtekt uansett..og den straffen, og de andre straffene forsåvidt, er altfor lave!!

Menn som utfører voldtekt, skulle blitt kuttet av en viss ting før de ble innesperret! Det hadde vært bra straff! :)

Må bare finne ut noe man kunne gjort med ei dame da..

Sånn hadde det vært hvis jeg bestemte iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ta natta tilbake -- fra angst til aksjon!

JEg skjønner godt hva du mener, og jeg er enig!

Hadde det vært en mann som hadde gjort dette med en jente, så ville alt blitt helt annerledes..d er jeg sikker på! Men når det er en mann som blir utsatt for noe slikt, tenker ikke folk like mye over det..

det var en som tilogmed sa til meg at han var jo heldig! Alle menn vil jo ha sex, og når han fikk det uten å be om det, og når han sov, så var det jo bare en heldig fyr..

Tror mange tenker på den måten, selv om de kanskje ikke er helt klar over det!

Voldtekt er voldtekt uansett..og den straffen, og de andre straffene forsåvidt, er altfor lave!!

Menn som utfører voldtekt, skulle blitt kuttet av en viss ting før de ble innesperret! Det hadde vært bra straff! :)

Må bare finne ut noe man kunne gjort med ei dame da..

Sånn hadde det vært hvis jeg bestemte iallefall! :)

Og om noen stjeler, skal en kutte av dem hendene?

Om noen spiser noe uten lov, hodet...

Eller kanskje bare tungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...