Gjest Ta natta tilbake -- fra angst til aksjon! Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Så voldtekt skal bare straffes med 9 mnd.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria er mitt navn i dag.. Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 JEg skjønner godt hva du mener, og jeg er enig! Hadde det vært en mann som hadde gjort dette med en jente, så ville alt blitt helt annerledes..d er jeg sikker på! Men når det er en mann som blir utsatt for noe slikt, tenker ikke folk like mye over det.. det var en som tilogmed sa til meg at han var jo heldig! Alle menn vil jo ha sex, og når han fikk det uten å be om det, og når han sov, så var det jo bare en heldig fyr.. Tror mange tenker på den måten, selv om de kanskje ikke er helt klar over det! Voldtekt er voldtekt uansett..og den straffen, og de andre straffene forsåvidt, er altfor lave!! Menn som utfører voldtekt, skulle blitt kuttet av en viss ting før de ble innesperret! Det hadde vært bra straff! Må bare finne ut noe man kunne gjort med ei dame da.. Sånn hadde det vært hvis jeg bestemte iallefall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta natta tilbake -- fra angst til aksjon! Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 JEg skjønner godt hva du mener, og jeg er enig! Hadde det vært en mann som hadde gjort dette med en jente, så ville alt blitt helt annerledes..d er jeg sikker på! Men når det er en mann som blir utsatt for noe slikt, tenker ikke folk like mye over det.. det var en som tilogmed sa til meg at han var jo heldig! Alle menn vil jo ha sex, og når han fikk det uten å be om det, og når han sov, så var det jo bare en heldig fyr.. Tror mange tenker på den måten, selv om de kanskje ikke er helt klar over det! Voldtekt er voldtekt uansett..og den straffen, og de andre straffene forsåvidt, er altfor lave!! Menn som utfører voldtekt, skulle blitt kuttet av en viss ting før de ble innesperret! Det hadde vært bra straff! Må bare finne ut noe man kunne gjort med ei dame da.. Sånn hadde det vært hvis jeg bestemte iallefall! Og om noen stjeler, skal en kutte av dem hendene? Om noen spiser noe uten lov, hodet... Eller kanskje bare tungen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.