Gå til innhold

Bukplastikk - hvor lenge borte fra jobb?

Anbefalte innlegg

Jeg er satt opp til bukplastikk i mai. Da jeg nettopp har begynt i ny jobb, og må be om fri allerede etter en måned må jeg estimere hvor lenge jeg blir borte. jeg ønsker ikke å fortelle på arbeidsplassen hvilket inngrep jeg skal gjøre. Kan jeg være så optimist å si at jeg er på jobb igjen allerede etter en uke? Nå skal det sies at jeg arbeider på kontor og kan gjøre det meste av jobben min via PC og telefon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182640-bukplastikk-hvor-lenge-borte-fra-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til

Jeg fikk 4 sykemelding, og startet opp i halv stilling etter det. Hadde aldri greid å jobbe før det. Du må ha minimum 3 uker sykemelding, og selv det synes jeg er lite. Det er en mer omfattende operasjon enn det du tror. Du kommer ikke til å være i noenlunde form før etter 6 uker spør du meg.

Det er ganske vondt første uken, og du hovner en del opp når du beveger deg. Tror jeg ville ha sagt at jeg var fraværende fra jobb så og så lenge pga av en operasjon, du trenger jo ikke si hvilken operasjon det er. Da er det lettere for arbeidsgiver å forstå hvorfor du blir borte så lenge, og at det er en forbigående ting.

Lykke til med operasjon, du kommer til å bli kjempe fornøyd

Hei

Jeg hadde full bukplastikk (med stramming av magemuskel) for ca. 6 mndr siden - jeg fikk 4 uker sykmelding, det mente de var minimum. Jeg måtte forlenge med en uke - og jeg har stillesittende kontorjobb. Lykke til, men du trenger nok mer enn en uke - du trenger tid å komme deg på, og som de forklarte meg, må man ikke presse seg altfor mye, da tar det bare lengre tid før det gror og blir bra. Du vil ikke være særlig sprek etter bare en uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...