Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det ikke noen som kan underholde meg da? Jeg trenger litt entertainment! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyes never lie Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei, Entertainment...hmm...se en film da vel. Eller ta deg en tur ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan du'kke bare ta den en handjager, da? Eller stikke ned på strøket og få marinert laksen? Skal visst værra no innmari mye sånne estlandske importbiffer der nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 I morgen så foreslår jeg at du tar deg en tur i skogen - gjerne med fiskestang og niste. Få litt frisk luft om ikke annet, det tror jeg du ville hatt godt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 I morgen så foreslår jeg at du tar deg en tur i skogen - gjerne med fiskestang og niste. Få litt frisk luft om ikke annet, det tror jeg du ville hatt godt av. Vil ja lykkepiller jeg. Vil bli lykkelig. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vil ja lykkepiller jeg. Vil bli lykkelig. =) Man blir ikke lykkelig av "lykkepiller", man bare kommer ut av depresjonen og opp på vanlig nivå. Hvis man er nede i en dyp depresjon, kan det føles som toppen av lykke å ikke være deprimert lenger. Derav kallenavnet lykkepiller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Man blir ikke lykkelig av "lykkepiller", man bare kommer ut av depresjonen og opp på vanlig nivå. Hvis man er nede i en dyp depresjon, kan det føles som toppen av lykke å ikke være deprimert lenger. Derav kallenavnet lykkepiller. Men hvis jeg tar ekstra mange, vel? Da virker det sikkert =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men hvis jeg tar ekstra mange, vel? Da virker det sikkert =) Nei, man skal ikke ta dem så lenge. Hvis jeg hadde tatt en, så hadde jeg nok ikke merket noen forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nei, man skal ikke ta dem så lenge. Hvis jeg hadde tatt en, så hadde jeg nok ikke merket noen forskjell. Helvete for en dritt jeg er! Jeg har faen ikke mye å løfte hodet for... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.