Gå til innhold

kognitivterapi


mo9ca68

Anbefalte innlegg

Har fortsatt ikke fått et ja fra noen psykologer/terapeuter siden jeg var her sist på senhøsten 2004. Nå lurer jeg litt på om det finnes kognitiveterapeuter i Oslo? mo9ca68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flinkpike

Hei! Hvordan har du gått frem for å få kontakt med behandlerne? Jeg sitter med listen over psykiatere/psykiatere med avtale i Oslo foran meg, og der er det mange navn...

Vil du si noe om hvorfor du etterspørr kognitivterapi? T.o. er jeg selv på jakt etter behandlere i Akershus/Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan har du gått frem for å få kontakt med behandlerne? Jeg sitter med listen over psykiatere/psykiatere med avtale i Oslo foran meg, og der er det mange navn...

Vil du si noe om hvorfor du etterspørr kognitivterapi? T.o. er jeg selv på jakt etter behandlere i Akershus/Oslo

Heisann. joda,det var fastlegen som kom med forslaget, fordi jeg har panikkangst og sosialangst. han sa at denne type terapi skal kunne hjelpe meg å tenke på "rett" måte. har søkt flere steder på "vanlig" terapi, med henvisning og et tilegg om hvordan angsten går utover min hverdag, hvordan jeg oppfatter ting o.s.v. Alle har svart det samme: *vi har ikke kompetanse* derfor tenkte jeg prøve. mo9ca68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anbefales

Det er en flink psykolog ved Heggeli helhetsmedisin i oslo. Han heter Lars Pedersen. Han er dyr da. Har ikke avtale med kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest folloklinikken

Hei! Hvordan har du gått frem for å få kontakt med behandlerne? Jeg sitter med listen over psykiatere/psykiatere med avtale i Oslo foran meg, og der er det mange navn...

Vil du si noe om hvorfor du etterspørr kognitivterapi? T.o. er jeg selv på jakt etter behandlere i Akershus/Oslo

Hvis du holder til å akershus retning Ski, så har de kanskje noen som holder på med kognitiv behandling ved Folloklinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en flink psykolog ved Heggeli helhetsmedisin i oslo. Han heter Lars Pedersen. Han er dyr da. Har ikke avtale med kommunen.

tusen takk for tipset!! mo9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest urquell

Heisann. joda,det var fastlegen som kom med forslaget, fordi jeg har panikkangst og sosialangst. han sa at denne type terapi skal kunne hjelpe meg å tenke på "rett" måte. har søkt flere steder på "vanlig" terapi, med henvisning og et tilegg om hvordan angsten går utover min hverdag, hvordan jeg oppfatter ting o.s.v. Alle har svart det samme: *vi har ikke kompetanse* derfor tenkte jeg prøve. mo9ca68

Har du faatt en liste med psykologer fra fastlegen din? De burde vaere istand til og hjelpe deg.

Hvis ikke boer du snakke med fastlegen din, og se om han kan rydde opp. Da jeg bodde i Norge ordent fastlegen kontakt med en psykolog han mente var egnet, og det tokk kjempekort tid og faa time. (jeg var jo bare 13 da, men det burde vel ikke ha saa mye og si)

haaper det ordner seg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med norsk forening for kognitiv terapi? De har kanskje en oversikt over hvem som driver behandling hvor.

www.kognitiv.no

Verdt et forsøk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan har du gått frem for å få kontakt med behandlerne? Jeg sitter med listen over psykiatere/psykiatere med avtale i Oslo foran meg, og der er det mange navn...

Vil du si noe om hvorfor du etterspørr kognitivterapi? T.o. er jeg selv på jakt etter behandlere i Akershus/Oslo

hei ! jeg skulle gjerne ha tt en kopi av den listen, for min er 11 år gammel... om du har mulighet: send til min e-mail: [email protected] eller ev. i "vanlig" post, da gir du beskjed . m.v.h. Mo9ca68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...