Gjest Sesssan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg er nå SÅ fattig at jeg må dra til banken med sparegrisen min og levere inn alle kronestykkene mine. Det er ca. 400,- i bare kronestykker og femtiøringer... Tar banken gebyr for å veksle disse inn? Jeg må ha de ut i sedler. Eller lønner det seg å sette de rett inn på kontoen min? Slipper jeg evnt. vekslingsgebyr da? Eller er det gratis og levere småmyntene? Tviler på det siden bankene er så grådige nå til dags... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tror det er minst risiko for gebyr dersom du lar pengene gå rett inn på konto. Det koster vel heller ikke noe å la dem gå gjenneom en sånn tellemaskin, da får du ut sedler direkte. Men alle banker har ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tror det er gratis hvis du har konto i banken. I min bank er det en automat der man heller myntene oppi, og kan sette pengene rett inn på konto, eller å¨ut kontanter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg satte en gang 1400 kr i mynter (masse femtiøringer og kronestykker) inn på konto. De tok ikke gebyr for det selv om det tok lang tid for bankdamen å telle om jeg sa den riktig summen. Det var i Postbanken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.