Gjest bekymret, bekymret, bekymret Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har den siste uken hatt vondt i brystregionen innimellom. Er dame 38 år. For det meste mitt i brystet men av og til også andre steder. Smerten kommer helt plutselig, og den varer også veldig kort. Er borte innen 2-30 sek. Kan komme både når jeg er i bevegelse og når jeg er i ro. Kan være lenge mellom. I går var det ingen ting på dagtid, men så kom det tre-fire ganger sent i går kveld. Og jeg blir så redd, er redd det skal være noe galt med hjertet. Hadde også noe smerter i brystregionen for et drøyt år siden, var da og tok ekg og alt var bra. Da satt smertene mer under brystene (den gjør det av og til nå også, men mest midt i). Kan også være en dag uten noen ting. Når smertene er borte (etter få sek) er det helt bra igjen. Hjelp, er det noe galt med hjertet mitt???? ((((( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182689-smerter-i-brystomr%C3%A5det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.