Gjest Lundby Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har litt bølger i mitt hår, men ønsker av og til at det ska bli mer krøller. Er det noe lurt jeg kan bruke som dere kan anbefale? Jeg vil ha stooore krøller, ikke de små man får når man tar permanent... Noen forslag?? Det må være enkelt å få til. Orker ikke stå opp to timer tidligere for å sette i noe i håret. Det blir for tungvint... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bruke stor rund børste når du føner det kan jo hjelpe, men det må sannsynligvis sprayes godt for at det skal holde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Krølltang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lindaaa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg bruker hårskum i håret når det er vått... da blir det krøller... når det tørker altså jeg har også bølgete hår... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Mange frisørsalonger selger spesialprodukter for bolgete/krøllete hår. Jeg har bl.a. kjøpt en slags "spray-skum" (en slags mlm-ting av spray og skum) på Leslie, og den gir ekstra piff og holdbarhet til det som naturen har sjenket meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.