Gjest hjelp meg...jeg trenger hjelp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hvilken farger skal jeg velge når jeg kjøper klær? Jeg kan ingenting om sånt i det hele tatt. Jente, mørkt brunt hår, grønne øyne, litt lys i huden. Jeg trenger hjelp fra dere profesjonelle. Det virker som om det er mange slike av dere rundt om i gatene. Jeg føler meg som en boms. Det går ut over selvtilliten min...virkelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fargetips Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan vel kjøpe i de fargene du liker? Hva med sterk rosa, turkis, blått eller gult? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kjøp farger du liker, men om du ikke skal fornye hele garderoben, så er det kanskje viktig å finne noen basisplagg i en farge som kan kombineres med mange andre farger. Selv bruker jeg som regel alltid sort som basisfarge, og absolutt alt går jo til sort, og i tillegg liker jeg sort, så for meg er det midt i blinken. Men nå som det er sommer, så kan jo en lys farge som hvit eller beige være basisen, og så suppelere med fargerike fine topper, belter, sko osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hold plagget du synes er fint opp til ansiktet. Du ser med en gang hvis det ikke kler deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan vel kjøpe i de fargene du liker? Hva med sterk rosa, turkis, blått eller gult? Istedet for sort er brunt en mykere farge å jobbe ut ifra. Og det er pent til brunetter og passer til de fleste farger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Spør betjeningen på butikken. Eller så kan du ta med en venninne, spør henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er ofte hudfargen som avgjør hvordan man kler de ulike fargene. Jeg sier ofte, for det finnes unntak. Enkelte kler nesten alt uansett farger:-) Har du en gul/gylden undertone i huden kler du varme farger. Har du rosa undertone kler du de kalde fargene best. Hårfargen har i grunnen lite å si, men både den og fargen på øynene kan du fremheve med å bruke de rette fargene. Har du grønne øyne vil alle fargene som ligger mellom grønn og fiolett på fargesirkelen fremheve fargen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelp meg...jeg trenger hjelp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er ofte hudfargen som avgjør hvordan man kler de ulike fargene. Jeg sier ofte, for det finnes unntak. Enkelte kler nesten alt uansett farger:-) Har du en gul/gylden undertone i huden kler du varme farger. Har du rosa undertone kler du de kalde fargene best. Hårfargen har i grunnen lite å si, men både den og fargen på øynene kan du fremheve med å bruke de rette fargene. Har du grønne øyne vil alle fargene som ligger mellom grønn og fiolett på fargesirkelen fremheve fargen. tusen takk! Jeg er så lei av ikke å finne noe og jeg føler meg aldri fin i noe heller. Det er skikkelig deprimerende. Det er nesten slik at jeg ikke orker å vise meg blant folk for jeg føler meg helt teit. Det kan høres overflatisk ut, men hvordan du ser ut påvirker humøret veldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er ofte hudfargen som avgjør hvordan man kler de ulike fargene. Jeg sier ofte, for det finnes unntak. Enkelte kler nesten alt uansett farger:-) Har du en gul/gylden undertone i huden kler du varme farger. Har du rosa undertone kler du de kalde fargene best. Hårfargen har i grunnen lite å si, men både den og fargen på øynene kan du fremheve med å bruke de rette fargene. Har du grønne øyne vil alle fargene som ligger mellom grønn og fiolett på fargesirkelen fremheve fargen. Jeg er ingen ekspert, men ble fortalt av ei som jobbet med fargeanalyse, at det 'riktige' er omvendt, altså: Har du gul hudtone, trenger du ikke mer varmt, du skal bruke kalde toner for å balansere. Og vise versa, har du rosa-blå hudtone, trenger du varmt for ikke å bli iskald. Men så spiller håret inn, veldig mye faktisk. Kalde eller varme toner i håret endrer alt dramatisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.