Gjest despomeg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei! Jeg har hatt kjønnsvorteviruset i snart to år nå, etter at fikk det følte jeg at sexlivet mitt ble ødelagt, jeg tør ikke ha sex i frykt for å smitte motparten, og jeg går og tenker veldig mye på dette her og det gjør meg ganske deprimert. Jeg vet at det ikke er verdens undergang, at det er veldig vanlig og at det ikke er farlig eller noe men...Saken er at nå har jeg fått meg kjæreste, og selv om jeg ikke har noen synlige vorter vil jeg være ærlig og fortelle han dette før vi har sex...men jeg vet ikke hvordan han kommer til å reagere og hvordan jeg skal få sagt det! Jeg har allerede utrolig dårlig samvittighet fordi vi har hatt munnsex og da er det jo også en sannsynlighet for at han allerede har blitt smittet...Er det noen som kan gi meg noen råd?? Legger jeg for mye i det?? Hilsen Desperat!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182748-kj%C3%B8nnsvorter-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.