Gjest Ti(mari) Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 kjenner en som heter Lisa men som er døpt Elisabeth. i skattelistene så står det Elisabeth, men i telefonkatalogen så står det Lisa. Betyr det at jeg kan velge å la meg oppføre med et kallenavn som fornavn i telefonkatalogen?. Vet at Mia Gundersen egentlig heter Mariann. Men det syntes hun var for teen sing aktig så hun kalte seg Mia. og Kaja Huuse heter egentlig Karianne. Godtar telefonkatalogen hva som helst 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan kalle deg hva som helst i telefonkatalogen, det sjekkes ikke opp mot folkeregisteret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the purple lady Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det sto en dame under i telefonkatalogen i USA... Hun elsker lilla og alt hun eier er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg førte opp "cand. gaa på fylla" etter navnet sitt, så jeg tror, ja, en kan skrive hva som helst.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ti(mari) Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan kalle deg hva som helst i telefonkatalogen, det sjekkes ikke opp mot folkeregisteret. ok kanskje jeg skal ta et mellomnavn som siste etternavn? Fint med litt variasjon. Er så dritt lei av at ingen finner meg i telefonkatalogen fordi de ikke aner hvordan de skal stave navnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg førte opp "cand. gaa på fylla" etter navnet sitt, så jeg tror, ja, en kan skrive hva som helst.. :-) haha det var et festlig klengenavn. Visste ikke at man kunne lage seg egne navnetillegg i telefonkatalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg står der i hvert fall ikke med mitt eget navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja, der står jo Tor Trygve Ulven Iromp Adi og jufuk Isbilen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja, der står jo Tor Trygve Ulven Iromp Adi og jufuk Isbilen Jeg kjenner også til en Isbilen.. Og han kjørte pizza til oss før.. Jeg trodde en stund det måtte var trykkfeil, mente det burde stå "Ofok, pizzabilen" på skiltet hans i stedet.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Selvfølgelig kan du bruke kallenavn i tlf.katalogen. Det skulle bare mangle. De fleste andre land bruker kallenavn mye mer enn Norge, og det betyr ikke at de er gale for det. Jeg har et kallenavn i mange sammenhenger og ville blitt mektig provosert hvis jeg ikke kunne bestemme meg for å bruke det i tlf.katalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.