Gå til innhold

Faen!Medisiner

Gjest uff av meg for noe styr

Anbefalte innlegg

Gjest uff av meg for noe styr

Jeg er avhengig av en type medisin for å kunne sove.

Legen skulle sende fax til apoteket på senteret i nærheten av meg slik at jeg bare kunne hente den der. Gikk der idag, og fikk til svar at nei, det var ikke kommet noe fax, fordi faxen hadde vært ødelagt i 2 dager, men de fikk ny imorgen. HVA faen hjelper dette meg da, når jeg skulle hatt den idag??

Jeg fikk regning i posten av legekontoret om at fax var sendt gebyr osv. De på apoteket sa at han måtte ha fått en kvittering da han sende faxen på at den ikke var mottatt, men dette synes jeg er merkelig da de ringte fra legekontoret igår og sa at nå hadde de sendt faxen. Problemet er at legen min har fri imorra.

Jeg MÅ ha tablettene i helgen.

Det er 3 andre leger på senteret der. Noen som har råd???

Blir så fortvila!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjertebarnet

Ring legesenteret og forklar situasjonen, og be om en av de andre legene kan sende en ny resept (eller at du henter den selv). Eller evt. bekrefte overfor apoteket at den er sendt. De har jo journalen din på legesenteret, så de ser at du pleier å få dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...