Gjest D-cup Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skal foreta en brystreduksjon/oppstramming om noen dager. Er det noen som kan fortelle litt om denne operasjonen? Har nå ca. D-cup, hvilken cup kan jeg regne med å få etterpå, er B for lite? Hvor lenge måtte man la hver å løfte, har små barn. Er man i orden igjen til 17.mai f.eks. Gjorde det veldig vondt og hvor lenge før sårene begynte å bli litt bedre. Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tror ikke du kan regne med å kunne løfte noe til 17.mai nei. Tror jeg unnlot å løfte tungt i 4-6 uker.. Ang cup størrelse er dette noe du sikkert kommer til å diskutere med legen. Jeg surfet litt på nett og fant bilde av sånn ca sånn som jeg ønsket meg og tok med å viste legen. http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html Litt ned på denne siden står det bilder av forskjellige bryststørrelser, kanskje du blir noe klokere av de. Gjorde egentlig ikke så veldig vondt, får jo paralgin forte Var verst de 3 første dagene til jeg fikk fjernet drenet, deretter gikk det ganske greit (eneste jeg syntes var ille var at det virket som bedringen gikk så tregt i og med at man nesten ikke kan gjøre noe).Jeg fikk litt betennelse noen plasser i sårene, så det var vel grodd sånn ordentlig etter 6(?) uker. Skal du gjøre det offentlig eller på privatklinikke? -Altså, får du overnatte noen netter, eller skal du sendes hjem rett etter operasjon? Jeg ble sendt hjem 3 timer etter operasjon. Sørg for at noen kan hente deg, og sørg for å ha hjelp med barna den første tiden, i og med at du bør bevege deg minst mulig de første ukene. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på! Lykke til =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1240006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tror ikke du kan regne med å kunne løfte noe til 17.mai nei. Tror jeg unnlot å løfte tungt i 4-6 uker.. Ang cup størrelse er dette noe du sikkert kommer til å diskutere med legen. Jeg surfet litt på nett og fant bilde av sånn ca sånn som jeg ønsket meg og tok med å viste legen. http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html Litt ned på denne siden står det bilder av forskjellige bryststørrelser, kanskje du blir noe klokere av de. Gjorde egentlig ikke så veldig vondt, får jo paralgin forte Var verst de 3 første dagene til jeg fikk fjernet drenet, deretter gikk det ganske greit (eneste jeg syntes var ille var at det virket som bedringen gikk så tregt i og med at man nesten ikke kan gjøre noe).Jeg fikk litt betennelse noen plasser i sårene, så det var vel grodd sånn ordentlig etter 6(?) uker. Skal du gjøre det offentlig eller på privatklinikke? -Altså, får du overnatte noen netter, eller skal du sendes hjem rett etter operasjon? Jeg ble sendt hjem 3 timer etter operasjon. Sørg for at noen kan hente deg, og sørg for å ha hjelp med barna den første tiden, i og med at du bør bevege deg minst mulig de første ukene. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på! Lykke til =) Takk for svar. Jeg skal foreta operasjonen på en privatklinikk og kan bli hentet 2 timer etter operasjonen. Jeg har en hjemmeværende mann i 5 dager etter operasjonen og håper at det skal være litt bedre da. Gruer meg veldig til smertene, men håper at andre smerter i rygg, nakke, skuldre går bort etterhvert. Er jo veldig spent på hvordan sårene kommer til å gro, men det er visst veldig individuellt sa legen. Prøver å finne ut hva slags str. som kunne passe, syns de bildene av C-cup var veldig små, kan selv få presset meg inn i C-cup i enkelte Bh-typer, men jeg ligner nesten mer på bildene av DD. Håper jeg kan fungere normalt mer etter 2 uker enn etter 6 uker (virker veldig lenge). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1240045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Takk for svar. Jeg skal foreta operasjonen på en privatklinikk og kan bli hentet 2 timer etter operasjonen. Jeg har en hjemmeværende mann i 5 dager etter operasjonen og håper at det skal være litt bedre da. Gruer meg veldig til smertene, men håper at andre smerter i rygg, nakke, skuldre går bort etterhvert. Er jo veldig spent på hvordan sårene kommer til å gro, men det er visst veldig individuellt sa legen. Prøver å finne ut hva slags str. som kunne passe, syns de bildene av C-cup var veldig små, kan selv få presset meg inn i C-cup i enkelte Bh-typer, men jeg ligner nesten mer på bildene av DD. Håper jeg kan fungere normalt mer etter 2 uker enn etter 6 uker (virker veldig lenge). Helt ærlig talt, smertene var ikke så ille! Sluttet på paralgin forte etter 2-3 dager og det gikk helt fint. Du merker fort hvor raskt du kan begynne å fungere som vanlig (jeg prøvde meg på å pressen hvitløk etter en ukes tid og fikk kjempevondt). Så lenge det ikke gjør vondt så har det ikke noe å si. Det viktigste er at du holder deg helt i ro det første døgnet, taiper sårene de første 3-4 ukene så sårkanten ikke draes ut, bruke sportsbh døgnet rundt de første 2mnd, at du passer skikkelig på at alt som berører såret er sterilt (følg med når du er inne på kontroll og de skal skifte på deg også, virker som en del bruker hansker for å ikke få blod og sånt på seg selv - ikke å forhindre infeksjon for din del - de går og nevler i alt med hanskene og begynner så med å ta på deg tape og plaster) Jeg sa til legen at jeg ønsket at selve puppene skulle være noe sånt som bildet av 38 C, selv var jeg før operasjonen 70FF/65G..Han tok mindre enn planlagt (450gr på hvert bryst, først snakket han om å fjerne 600gr på hvert), men jeg er veldig fornøyd nå, bruker ca 75C/70D. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1240065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Takk for svar. Jeg skal foreta operasjonen på en privatklinikk og kan bli hentet 2 timer etter operasjonen. Jeg har en hjemmeværende mann i 5 dager etter operasjonen og håper at det skal være litt bedre da. Gruer meg veldig til smertene, men håper at andre smerter i rygg, nakke, skuldre går bort etterhvert. Er jo veldig spent på hvordan sårene kommer til å gro, men det er visst veldig individuellt sa legen. Prøver å finne ut hva slags str. som kunne passe, syns de bildene av C-cup var veldig små, kan selv få presset meg inn i C-cup i enkelte Bh-typer, men jeg ligner nesten mer på bildene av DD. Håper jeg kan fungere normalt mer etter 2 uker enn etter 6 uker (virker veldig lenge). Så på bildene på liken til lalala. Jeg har lagt inn silikon, og bruker str. B og C nå. Mine pupper er myyyye større enn både B og C på disse bildene. Str. C ser jo nesten lite ut. Bare som en liten kommentar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1240185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror ikke du kan regne med å kunne løfte noe til 17.mai nei. Tror jeg unnlot å løfte tungt i 4-6 uker.. Ang cup størrelse er dette noe du sikkert kommer til å diskutere med legen. Jeg surfet litt på nett og fant bilde av sånn ca sånn som jeg ønsket meg og tok med å viste legen. http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html Litt ned på denne siden står det bilder av forskjellige bryststørrelser, kanskje du blir noe klokere av de. Gjorde egentlig ikke så veldig vondt, får jo paralgin forte Var verst de 3 første dagene til jeg fikk fjernet drenet, deretter gikk det ganske greit (eneste jeg syntes var ille var at det virket som bedringen gikk så tregt i og med at man nesten ikke kan gjøre noe).Jeg fikk litt betennelse noen plasser i sårene, så det var vel grodd sånn ordentlig etter 6(?) uker. Skal du gjøre det offentlig eller på privatklinikke? -Altså, får du overnatte noen netter, eller skal du sendes hjem rett etter operasjon? Jeg ble sendt hjem 3 timer etter operasjon. Sørg for at noen kan hente deg, og sørg for å ha hjelp med barna den første tiden, i og med at du bør bevege deg minst mulig de første ukene. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på! Lykke til =) Vet ikke om du ser dette, men. Tok reduksjon for noen dager siden, fikk antibiotika og tok to piller dagen før og to piller på dagen jeg skulle opereres. Reagerte på at det stod at jeg så skulle ta fire piller daglig etter det, men på pillene fra apoteket stod det en hver dag (hun makulerte resepten). Leste så på en side at det stod man skulle ta fire piller hver dag og nå begynner jeg å lure om hun på apoteket har skrevet feil. Hvordan gjorde du det? Jeg har ikke noen smerter, men jeg kaldsvetter en del og er litt svimmel, var du det? Håper du leser dette og kan svare meg. Jeg skal på kontroll igjen på onsdag så det er jo ikke lenge til og da kan jeg kaste bandasjen og ta på sportsbh. Var og kjøpte sportsbh her om dagen forresten, prøvde utenfor bandasjen og det var noen 75b som var for store. Håper ikke han har tatt for mye ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1249113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror ikke du kan regne med å kunne løfte noe til 17.mai nei. Tror jeg unnlot å løfte tungt i 4-6 uker.. Ang cup størrelse er dette noe du sikkert kommer til å diskutere med legen. Jeg surfet litt på nett og fant bilde av sånn ca sånn som jeg ønsket meg og tok med å viste legen. http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html Litt ned på denne siden står det bilder av forskjellige bryststørrelser, kanskje du blir noe klokere av de. Gjorde egentlig ikke så veldig vondt, får jo paralgin forte Var verst de 3 første dagene til jeg fikk fjernet drenet, deretter gikk det ganske greit (eneste jeg syntes var ille var at det virket som bedringen gikk så tregt i og med at man nesten ikke kan gjøre noe).Jeg fikk litt betennelse noen plasser i sårene, så det var vel grodd sånn ordentlig etter 6(?) uker. Skal du gjøre det offentlig eller på privatklinikke? -Altså, får du overnatte noen netter, eller skal du sendes hjem rett etter operasjon? Jeg ble sendt hjem 3 timer etter operasjon. Sørg for at noen kan hente deg, og sørg for å ha hjelp med barna den første tiden, i og med at du bør bevege deg minst mulig de første ukene. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på! Lykke til =) Vet ikke om du ser dette, men. Tok reduksjon for noen dager siden, fikk antibiotika og tok to piller dagen før og to piller på dagen jeg skulle opereres. Reagerte på at det stod at jeg så skulle ta fire piller daglig etter det, men på pillene fra apoteket stod det en hver dag (hun makulerte resepten). Leste så på en side at det stod man skulle ta fire piller hver dag og nå begynner jeg å lure om hun på apoteket har skrevet feil. Hvordan gjorde du det? Jeg har ikke noen smerter, men jeg kaldsvetter en del og er litt svimmel, var du det? Håper du leser dette og kan svare meg. Jeg skal på kontroll igjen på onsdag så det er jo ikke lenge til og da kan jeg kaste bandasjen og ta på sportsbh. Var og kjøpte sportsbh her om dagen forresten, prøvde utenfor bandasjen og det var noen 75b som var for store. Håper ikke han har tatt for mye ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1249115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Vet ikke om du ser dette, men. Tok reduksjon for noen dager siden, fikk antibiotika og tok to piller dagen før og to piller på dagen jeg skulle opereres. Reagerte på at det stod at jeg så skulle ta fire piller daglig etter det, men på pillene fra apoteket stod det en hver dag (hun makulerte resepten). Leste så på en side at det stod man skulle ta fire piller hver dag og nå begynner jeg å lure om hun på apoteket har skrevet feil. Hvordan gjorde du det? Jeg har ikke noen smerter, men jeg kaldsvetter en del og er litt svimmel, var du det? Håper du leser dette og kan svare meg. Jeg skal på kontroll igjen på onsdag så det er jo ikke lenge til og da kan jeg kaste bandasjen og ta på sportsbh. Var og kjøpte sportsbh her om dagen forresten, prøvde utenfor bandasjen og det var noen 75b som var for store. Håper ikke han har tatt for mye ( Du må ringe et vaktapotek eller en lege og spørre! Jernbanetorget apotek i oslo har åpent 24 timer i døgnet. Tlf 23 35 81 00 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1249149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vet ikke om du ser dette, men. Tok reduksjon for noen dager siden, fikk antibiotika og tok to piller dagen før og to piller på dagen jeg skulle opereres. Reagerte på at det stod at jeg så skulle ta fire piller daglig etter det, men på pillene fra apoteket stod det en hver dag (hun makulerte resepten). Leste så på en side at det stod man skulle ta fire piller hver dag og nå begynner jeg å lure om hun på apoteket har skrevet feil. Hvordan gjorde du det? Jeg har ikke noen smerter, men jeg kaldsvetter en del og er litt svimmel, var du det? Håper du leser dette og kan svare meg. Jeg skal på kontroll igjen på onsdag så det er jo ikke lenge til og da kan jeg kaste bandasjen og ta på sportsbh. Var og kjøpte sportsbh her om dagen forresten, prøvde utenfor bandasjen og det var noen 75b som var for store. Håper ikke han har tatt for mye ( Hm.. hvor mange piller er det i esken da? Tror det er vanlig at man skal gå på antibiotikaen i en uke, og de bruker som regel å gi akkurat nok piller til å ta ferdig kuren. Jeg hadde av en sort jeg skulle ta en hver dag (om jeg ikke husker helt feil). Keflex het den. Hvis du søker på nett så kan du kanskje finne info om den antibiotikaen du tar? Er jo forskjell i gram o.l... Ja, jeg kaldsvettet en del jeg også..fikk vite flere uker senere at det var vanlig å ha feber de første par-tre dagene. Var ikke klar over at jeg hadde det, men når jeg tenkte på det i ettertid hadde jeg litt feberlignende fantasier på nettene (dyna måtte ligge riktig ellers ble ikke kalkunen stekt osv,hehe). Ring apoteket du, eventuellt legekontoret, de kan svare deg ang antibiotikaen. Hvis du er redd for at du skal virke masete; _ikke_ bekymre deg for det! bedre om du ringer dem en gang for mye om det du lurer på, enn en gang for lite. Ang størrelse, tror jeg bare du får prøve å la være å bekymre deg og vente og se. Tar ganske lang tid før man venner seg til det (Jeg og trodde det var tatt for mye fordi jeg var vant til så mye mer, men nå syns jeg det er perfekt), pluss at det kan ta opptil et halvår før puppene blir som de skal være. Bh-størrelser i butikker varierer jo så enormt mye at man skulle tro det var umulig =) Jeg heller hadde ikke vondt, sånn bortsett fra en gang jeg glemte meg og skulle presse hvitløk, hehe Jeg hadde bandasjen bare til de fjernet drenet, derretter hadde jeg store plaster og brukte sportsbh (altså etter 3 dager). Har du fjernet drenene ennå? Du får ha lykke til videre, de blir nok kjempeflotte skal du se =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1249374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hm.. hvor mange piller er det i esken da? Tror det er vanlig at man skal gå på antibiotikaen i en uke, og de bruker som regel å gi akkurat nok piller til å ta ferdig kuren. Jeg hadde av en sort jeg skulle ta en hver dag (om jeg ikke husker helt feil). Keflex het den. Hvis du søker på nett så kan du kanskje finne info om den antibiotikaen du tar? Er jo forskjell i gram o.l... Ja, jeg kaldsvettet en del jeg også..fikk vite flere uker senere at det var vanlig å ha feber de første par-tre dagene. Var ikke klar over at jeg hadde det, men når jeg tenkte på det i ettertid hadde jeg litt feberlignende fantasier på nettene (dyna måtte ligge riktig ellers ble ikke kalkunen stekt osv,hehe). Ring apoteket du, eventuellt legekontoret, de kan svare deg ang antibiotikaen. Hvis du er redd for at du skal virke masete; _ikke_ bekymre deg for det! bedre om du ringer dem en gang for mye om det du lurer på, enn en gang for lite. Ang størrelse, tror jeg bare du får prøve å la være å bekymre deg og vente og se. Tar ganske lang tid før man venner seg til det (Jeg og trodde det var tatt for mye fordi jeg var vant til så mye mer, men nå syns jeg det er perfekt), pluss at det kan ta opptil et halvår før puppene blir som de skal være. Bh-størrelser i butikker varierer jo så enormt mye at man skulle tro det var umulig =) Jeg heller hadde ikke vondt, sånn bortsett fra en gang jeg glemte meg og skulle presse hvitløk, hehe Jeg hadde bandasjen bare til de fjernet drenet, derretter hadde jeg store plaster og brukte sportsbh (altså etter 3 dager). Har du fjernet drenene ennå? Du får ha lykke til videre, de blir nok kjempeflotte skal du se =) Tusen takk for svar. Jeg tok 2 piller i går jeg og 2 i dag (blir en liten mellomting) da tar jeg i ca. 6 dager. Jeg fikk ikke noe dren. Var på kontroll to dager etter og skiftet bandasje. Skal gå med denne til onsdag, da kan jeg ta på sports-bh, så jeg ser liksom ikke helt hvordan det ser ut enda ), men jeg syns jeg har mindre vondt i skuldrene, men ryggen har jeg vondt i fordi jeg ikke kan ligge på siden. Ja bh-str. i butikkene er jo helt ville. Jeg klarte som sagt å presse meg inn i en C-cup i noen typer før, men var nok ihvertfall D. Begynner nesten å glede meg litt til sommeren. Har folk sett det på deg? Jeg har egentlig ikke planer om å si det til så mange, men så har jeg gått ned nesten 15 kg også nå i vinter så jeg har jo blitt tynn ellers også. Har passet på å bruke litt store gensere og jakker. Lurer fælt på om folk ser det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1249419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tusen takk for svar. Jeg tok 2 piller i går jeg og 2 i dag (blir en liten mellomting) da tar jeg i ca. 6 dager. Jeg fikk ikke noe dren. Var på kontroll to dager etter og skiftet bandasje. Skal gå med denne til onsdag, da kan jeg ta på sports-bh, så jeg ser liksom ikke helt hvordan det ser ut enda ), men jeg syns jeg har mindre vondt i skuldrene, men ryggen har jeg vondt i fordi jeg ikke kan ligge på siden. Ja bh-str. i butikkene er jo helt ville. Jeg klarte som sagt å presse meg inn i en C-cup i noen typer før, men var nok ihvertfall D. Begynner nesten å glede meg litt til sommeren. Har folk sett det på deg? Jeg har egentlig ikke planer om å si det til så mange, men så har jeg gått ned nesten 15 kg også nå i vinter så jeg har jo blitt tynn ellers også. Har passet på å bruke litt store gensere og jakker. Lurer fælt på om folk ser det. Enkelte så det utrolig godt og kommenterte det i ett sett, mens andre igjen ikke så det så godt. Jeg fjernet over halvparten, gikk fra FF/G til C/D, så rart om folk ikke ser det egentlig. Kan være de ikke ser det direkte til deg hvis du i tillegg har gått ned såpass mye da, blir jo nesten en helt ny person du da så deilig det må være, tenk hvor fin du blir til sommern da =) Jeg også slet sånn med søvn når jeg ikke fikk ligge på magen/siden. Sov helt elendig, hadde masse puter i sengen og greier. Hehe, husker hvordan det var til meg ja når jeg skulle skifte bandasje hjem, kikket og kikket, var jo så uvant å se mine nye fine pupper Tar jo sånn ellers litt tid før ryggen og nakken blir helt god igjen hvis du skjønner hva jeg mener. Men jeg merker det i allefall utrolig godt nå, deilig å slippe konstant hodepine og betennelse i skuldre, knaking i rygg og alskens svineri =) Sånn når det er sagt, så tror jeg faktisk veldig mange ser sånt, men ikke tør å kommentere, kan jo være litt tabu for folk sånt. Gleder meg i allefall til sommern jeg, skal bli så deilig å kunne bruke fine bikiner og søte topper uten å se ut som den bimboen, hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1249583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Enkelte så det utrolig godt og kommenterte det i ett sett, mens andre igjen ikke så det så godt. Jeg fjernet over halvparten, gikk fra FF/G til C/D, så rart om folk ikke ser det egentlig. Kan være de ikke ser det direkte til deg hvis du i tillegg har gått ned såpass mye da, blir jo nesten en helt ny person du da så deilig det må være, tenk hvor fin du blir til sommern da =) Jeg også slet sånn med søvn når jeg ikke fikk ligge på magen/siden. Sov helt elendig, hadde masse puter i sengen og greier. Hehe, husker hvordan det var til meg ja når jeg skulle skifte bandasje hjem, kikket og kikket, var jo så uvant å se mine nye fine pupper Tar jo sånn ellers litt tid før ryggen og nakken blir helt god igjen hvis du skjønner hva jeg mener. Men jeg merker det i allefall utrolig godt nå, deilig å slippe konstant hodepine og betennelse i skuldre, knaking i rygg og alskens svineri =) Sånn når det er sagt, så tror jeg faktisk veldig mange ser sånt, men ikke tør å kommentere, kan jo være litt tabu for folk sånt. Gleder meg i allefall til sommern jeg, skal bli så deilig å kunne bruke fine bikiner og søte topper uten å se ut som den bimboen, hehe Hei igjen. Har fjernet bandasjen nå og det ser helt forjævlig ut :-( Puppene strutter rett fram, kuttene er kjempesynlige, blåmerker og blodutredelser. Please svar meg, skal det være sånn. Føler at vortene er helt feil, at puppene burde henge og ikke strutte. Bh-en jeg hadde kjøpt passer ihvertfall 75B. Det er en uke siden, hvor lang tid tar det. Utålmodig hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1251595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei igjen. Har fjernet bandasjen nå og det ser helt forjævlig ut :-( Puppene strutter rett fram, kuttene er kjempesynlige, blåmerker og blodutredelser. Please svar meg, skal det være sånn. Føler at vortene er helt feil, at puppene burde henge og ikke strutte. Bh-en jeg hadde kjøpt passer ihvertfall 75B. Det er en uke siden, hvor lang tid tar det. Utålmodig hilsen meg Ta det helt med ro, det er helt normalt =) tar vel ca 1-2 mnd (husker ikke helt) før blåmerkene er forsvunnet. Puppene strutter veldig mye den første tiden, fordi man er hoven. Etter ca 4-6mnd vil du se hvordan det ferdige resultatet blir, da henger de nokså normalt. Kuttene blir bedre etter et par måneder, men arrene tar tid før de dempes 6-12mnd. Vortene forandrer seg også mye fremover, kanskje ca 2-4mnd vil jeg si det tar før de er 'normale'. Du må nok bare smøre deg med tolmodighet, de blir sikkert kjempefine etter en stund =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1251858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ta det helt med ro, det er helt normalt =) tar vel ca 1-2 mnd (husker ikke helt) før blåmerkene er forsvunnet. Puppene strutter veldig mye den første tiden, fordi man er hoven. Etter ca 4-6mnd vil du se hvordan det ferdige resultatet blir, da henger de nokså normalt. Kuttene blir bedre etter et par måneder, men arrene tar tid før de dempes 6-12mnd. Vortene forandrer seg også mye fremover, kanskje ca 2-4mnd vil jeg si det tar før de er 'normale'. Du må nok bare smøre deg med tolmodighet, de blir sikkert kjempefine etter en stund =) Takk for svar. Deilig å ha noen og spørre. Tror liksom legen juger når han sier det ser bra ut, for det ser jo ikke bra ut. Lurer veldig på om jeg kan bruke bikini i sommer også om arrene kommer utenfor liksom. Har vært og kjøpt, men med spiler så jeg fikk ikke prøvd den helt. Tar helt av her, er deilig å kunne gå inn i en undertøysforretning og ikke føle seg kjempeunormal. Håper det blir bra, det er jo kort tid siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1251954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Takk for svar. Deilig å ha noen og spørre. Tror liksom legen juger når han sier det ser bra ut, for det ser jo ikke bra ut. Lurer veldig på om jeg kan bruke bikini i sommer også om arrene kommer utenfor liksom. Har vært og kjøpt, men med spiler så jeg fikk ikke prøvd den helt. Tar helt av her, er deilig å kunne gå inn i en undertøysforretning og ikke føle seg kjempeunormal. Håper det blir bra, det er jo kort tid siden. så lenge det er spiele bikini, så tror jeg nok du kan bruke det til sommeren ja =) Bare spør så mye du vil, jeg synes det er hyggelig å snakke med noen om det Tar nok helt av i undertøysforretninger jeg også, endelig slipper jeg å bruke 400-600kr på bh i spesialforretning, og kan finne bh-er nesten over alt =D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1252000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vindroy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei frøken D-cup... Hvordan er brystene dine nå som det snart er gått ett år siden operasjonen.. ha en fin søndag hilsen vindroy som skal til konsultasjon om ikke så lenge... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1624551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-cup Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei frøken D-cup... Hvordan er brystene dine nå som det snart er gått ett år siden operasjonen.. ha en fin søndag hilsen vindroy som skal til konsultasjon om ikke så lenge... Det går veldig bra med meg. Har fått B-cup, arr er det jo, men for en befrielse. Ingen vonde skuldrer og stropper som gnager for ikke å snakke om hvor moro det er å gå i litt trangere gensere når man ikke ser ut som Jordan :-) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182755-brystreduksjon/#findComment-1626630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.