Reg@l Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_rogaland/4706886.html Det var som f... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lindaaa- akershus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja, det der var frykelige greier du!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ja, det der var frykelige greier du!!) For meg så er det det. Det betyr sannsynligvis at jeg er uten jobb etter nyttår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 For meg så er det det. Det betyr sannsynligvis at jeg er uten jobb etter nyttår. Da må du nesten forklare oss litt mer ... Og hvis det stemmer at du står uten jobb, så skjønner jeg at det er tragisk for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Da må du nesten forklare oss litt mer ... Og hvis det stemmer at du står uten jobb, så skjønner jeg at det er tragisk for deg. Fatter ikke hvorfaor de skal snu rundt på det når det funker utmerket slik det er nå. Jaja. Og jeg som håpte at det skulle ordne seg nå. Litt dårlig forklart i hovedinnlegget ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kanskje du skulle ta dobbeldekkerlappen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Kanskje du skulle ta dobbeldekkerlappen :-) Kan kjøre dobbeldekker på vanlig klasse D :-) Kanskje jeg skulle gjøre Londoner av meg? Dette er tydeligvis intet blivende sted. *Ser svart på det* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan kjøre dobbeldekker på vanlig klasse D :-) Kanskje jeg skulle gjøre Londoner av meg? Dette er tydeligvis intet blivende sted. *Ser svart på det* Og klasse D er? Husker sist gang du fikk meg til å dra fram førerkortet til gubben :-) Skal ikke til London (eller Glasgow) første uka i oktober, vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Og klasse D er? Husker sist gang du fikk meg til å dra fram førerkortet til gubben :-) Skal ikke til London (eller Glasgow) første uka i oktober, vel? Klasse D er buss. Har ikke noen planer om tur nei, men du skal aldri si aldri ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Klasse D er buss. Har ikke noen planer om tur nei, men du skal aldri si aldri ;-) Ok. Men jeg tror man skal være temmelig godt kjent i London - og med trafikkbildet i tillegg ::-) Knotten må vel fortjene en Londontur snart, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Og dette er dårlig nytt fordi??? Har sjelden hørt at noen mister jobben fordi ett annet selskap overtar men det kommer jo an på hvilken jobb du har. Det går nok greit skal du se... Mvh den evige optimisten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Fatter ikke hvorfaor de skal snu rundt på det når det funker utmerket slik det er nå. Jaja. Og jeg som håpte at det skulle ordne seg nå. Litt dårlig forklart i hovedinnlegget ja Dessverre så legges kollektivtrafikken ut på anbud på grunn av at vi er med i EØS og blir dermed pålagt å gjøre det... Mye uro og usikkerhet både i buss og fergeselskaper nå på grunn av dette. Håper mange skjønner at vi kan ha det bedre uten EØS avtalen, den gamle EFTA avtalen er mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dessverre så legges kollektivtrafikken ut på anbud på grunn av at vi er med i EØS og blir dermed pålagt å gjøre det... Mye uro og usikkerhet både i buss og fergeselskaper nå på grunn av dette. Håper mange skjønner at vi kan ha det bedre uten EØS avtalen, den gamle EFTA avtalen er mye bedre. Nå hadde vi vel i bunn og grunn ikke særlig mye valg med EØS-avtalen da egentlig... EFTA-avtalen hadde ikke så mye verdi for EU-systemet på slutten, med Norge, Island og Liechtenstein som var igjen...og muligens Sveits og om jeg erindrer korrekt. Uansett for få land, for få mennesker og for liten innflytelse til at EFTA-avtalen ville blitt værende som den en gang var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nå hadde vi vel i bunn og grunn ikke særlig mye valg med EØS-avtalen da egentlig... EFTA-avtalen hadde ikke så mye verdi for EU-systemet på slutten, med Norge, Island og Liechtenstein som var igjen...og muligens Sveits og om jeg erindrer korrekt. Uansett for få land, for få mennesker og for liten innflytelse til at EFTA-avtalen ville blitt værende som den en gang var. Joda vi hadde et valg når det gjaldt EØS avtalen, vi kunne fortsatt med EFTA avtalen. Det er ikke sant at den ikke ville hatt verdi fortsatt. EØS avtalen har så store negative ringvirkninger at jeg syns det er merkelig at folk ikke reagerer mer. At det er få land igjen bak en EFTA avtale betyr ikke at den er dårlig eller vil være dårlig av den grunn. Det kommer an på krav og forhandlinger det. Bare se på avtalene Sveits har greid å få til- helt aleine og uten å ha en slik råvareressurs som Norge har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.