Gå til innhold

Ufattelig dårlig nytt

Reg@l

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det der var frykelige greier du!!:))

For meg så er det det. Det betyr sannsynligvis at jeg er uten jobb etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det det. Det betyr sannsynligvis at jeg er uten jobb etter nyttår.

Da må du nesten forklare oss litt mer ...

Og hvis det stemmer at du står uten jobb, så skjønner jeg at det er tragisk for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten forklare oss litt mer ...

Og hvis det stemmer at du står uten jobb, så skjønner jeg at det er tragisk for deg.

Fatter ikke hvorfaor de skal snu rundt på det når det funker utmerket slik det er nå. Jaja. Og jeg som håpte at det skulle ordne seg nå. Litt dårlig forklart i hovedinnlegget ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skulle ta dobbeldekkerlappen :-)

Kan kjøre dobbeldekker på vanlig klasse D :-)

Kanskje jeg skulle gjøre Londoner av meg? Dette er tydeligvis intet blivende sted. *Ser svart på det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjøre dobbeldekker på vanlig klasse D :-)

Kanskje jeg skulle gjøre Londoner av meg? Dette er tydeligvis intet blivende sted. *Ser svart på det*

Og klasse D er?

Husker sist gang du fikk meg til å dra fram førerkortet til gubben :-)

Skal ikke til London (eller Glasgow) første uka i oktober, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og klasse D er?

Husker sist gang du fikk meg til å dra fram førerkortet til gubben :-)

Skal ikke til London (eller Glasgow) første uka i oktober, vel?

Klasse D er buss.

Har ikke noen planer om tur nei, men du skal aldri si aldri ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klasse D er buss.

Har ikke noen planer om tur nei, men du skal aldri si aldri ;-)

Ok. Men jeg tror man skal være temmelig godt kjent i London - og med trafikkbildet i tillegg ::-)

Knotten må vel fortjene en Londontur snart, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Og dette er dårlig nytt fordi???

Har sjelden hørt at noen mister jobben fordi ett annet selskap overtar men det kommer jo an på hvilken jobb du har.

Det går nok greit skal du se...

Mvh

den evige optimisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfaor de skal snu rundt på det når det funker utmerket slik det er nå. Jaja. Og jeg som håpte at det skulle ordne seg nå. Litt dårlig forklart i hovedinnlegget ja

Dessverre så legges kollektivtrafikken ut på anbud på grunn av at vi er med i EØS og blir dermed pålagt å gjøre det... Mye uro og usikkerhet både i buss og fergeselskaper nå på grunn av dette.

Håper mange skjønner at vi kan ha det bedre uten EØS avtalen, den gamle EFTA avtalen er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre så legges kollektivtrafikken ut på anbud på grunn av at vi er med i EØS og blir dermed pålagt å gjøre det... Mye uro og usikkerhet både i buss og fergeselskaper nå på grunn av dette.

Håper mange skjønner at vi kan ha det bedre uten EØS avtalen, den gamle EFTA avtalen er mye bedre.

Nå hadde vi vel i bunn og grunn ikke særlig mye valg med EØS-avtalen da egentlig...

EFTA-avtalen hadde ikke så mye verdi for EU-systemet på slutten, med Norge, Island og Liechtenstein som var igjen...og muligens Sveits og om jeg erindrer korrekt.

Uansett for få land, for få mennesker og for liten innflytelse til at EFTA-avtalen ville blitt værende som den en gang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde vi vel i bunn og grunn ikke særlig mye valg med EØS-avtalen da egentlig...

EFTA-avtalen hadde ikke så mye verdi for EU-systemet på slutten, med Norge, Island og Liechtenstein som var igjen...og muligens Sveits og om jeg erindrer korrekt.

Uansett for få land, for få mennesker og for liten innflytelse til at EFTA-avtalen ville blitt værende som den en gang var.

Joda vi hadde et valg når det gjaldt EØS avtalen, vi kunne fortsatt med EFTA avtalen. Det er ikke sant at den ikke ville hatt verdi fortsatt. EØS avtalen har så store negative ringvirkninger at jeg syns det er merkelig at folk ikke reagerer mer.

At det er få land igjen bak en EFTA avtale betyr ikke at den er dårlig eller vil være dårlig av den grunn. Det kommer an på krav og forhandlinger det. Bare se på avtalene Sveits har greid å få til- helt aleine og uten å ha en slik råvareressurs som Norge har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...