Gå til innhold

Hold kjeft - nå er det O J på TV2

Gjest Burleføtter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren.

Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren.

Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning.

*signerer*

Takk, Mr Kahn!

Det er som jeg skulle skrevet det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*signerer*

Takk, Mr Kahn!

Det er som jeg skulle skrevet det selv...

"Det er som jeg skulle skrevet det selv"

Mot et lite honorar kan jeg jo skrive noen innlegg for deg? Jeg er ganske allsidig. ;^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er som jeg skulle skrevet det selv"

Mot et lite honorar kan jeg jo skrive noen innlegg for deg? Jeg er ganske allsidig. ;^)

Åja, tusen takk!

Jeg er egentlig litt for sjenert til å skrive selv...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg er enig med deg (har jeg inntrykk av), men denne gangen er vi skjønt enige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var Henrik Elvestad og Zahid Ali konger på haugen!

Espen Eckbo har ikke gjort noen imponerende figur, sjefen sjøl har forsåvidt ett og annet lyst øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ kan være provoserende - og tidvis mane til ettertanke.

Men om man ser bort fra ymse sketsjer hvor han kommenterer en del samfunnsforhold gjennom å kle seg ut som en av sine kjente rollefigurer, har jeg store problemer med å definere det han holder på med som humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg er enig med deg (har jeg inntrykk av), men denne gangen er vi skjønt enige!

Kanskje du bør reflektere nærmere over de tingene vi IKKE er enige, kanskje du vil oppdage noen nyanser som ikke var der ved første øyekast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg er så hjertens enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør reflektere nærmere over de tingene vi IKKE er enige, kanskje du vil oppdage noen nyanser som ikke var der ved første øyekast.

*Hehe* Fordi _du_ mener en ting så må jeg mene det samme? Nah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ kan være provoserende - og tidvis mane til ettertanke.

Men om man ser bort fra ymse sketsjer hvor han kommenterer en del samfunnsforhold gjennom å kle seg ut som en av sine kjente rollefigurer, har jeg store problemer med å definere det han holder på med som humor.

"Men om man ser bort fra ymse sketsjer hvor han kommenterer en del samfunnsforhold gjennom å kle seg ut som en av sine kjente rollefigurer, har jeg store problemer med å definere det han holder på med som humor."

Enig med du :-)

Jeg hadde sansen for OJ før. Dette er stort sett bare skuffende møl. "Birger-figuren" er morsom, slik andre figurer han har vært/laget før.

Han burde holdt seg til det han kan best, og det er figurene sine. Barron blod, Tårnfrid, Birger - han med kråka og diverse andre jeg ikke husker navnet på. Det var morsomt.

Det han holder på med nå, kan til tider være direkte pinlig å se på.

Han derre Salid Ali (heter han ikke det tro?) er ganske morsom. Lo ganske godt da han ba noen på smalahove, og satt og brakk seg som bare det, for så å spy

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Fordi _du_ mener en ting så må jeg mene det samme? Nah.

Nei, det dreier seg om å tilegne seg kunnskaper nok til å være uenig på solid grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...