Gjest Burleføtter Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kommentèr kveldens program. Som gammelstalinist er han ganske talefør og rå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nei, vet du..det gidder jeg ikke bruke dyrebar DOL-tid på. Han er avlegs og utdatert spør du meg...(",)... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren. Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren. Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning. *signerer* Takk, Mr Kahn! Det er som jeg skulle skrevet det selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 *signerer* Takk, Mr Kahn! Det er som jeg skulle skrevet det selv... "Det er som jeg skulle skrevet det selv" Mot et lite honorar kan jeg jo skrive noen innlegg for deg? Jeg er ganske allsidig. ;^) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er bare Ali og Eckbo som gjør det programmet se-bart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 "Det er som jeg skulle skrevet det selv" Mot et lite honorar kan jeg jo skrive noen innlegg for deg? Jeg er ganske allsidig. ;^) Åja, tusen takk! Jeg er egentlig litt for sjenert til å skrive selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren. Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning. Det er ikke ofte jeg er enig med deg (har jeg inntrykk av), men denne gangen er vi skjønt enige! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I kveld var Henrik Elvestad og Zahid Ali konger på haugen! Espen Eckbo har ikke gjort noen imponerende figur, sjefen sjøl har forsåvidt ett og annet lyst øyeblikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren. Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning. OJ kan være provoserende - og tidvis mane til ettertanke. Men om man ser bort fra ymse sketsjer hvor han kommenterer en del samfunnsforhold gjennom å kle seg ut som en av sine kjente rollefigurer, har jeg store problemer med å definere det han holder på med som humor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er ikke ofte jeg er enig med deg (har jeg inntrykk av), men denne gangen er vi skjønt enige! Kanskje du bør reflektere nærmere over de tingene vi IKKE er enige, kanskje du vil oppdage noen nyanser som ikke var der ved første øyekast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Talefør? TALEFØR??? Sorry mac, kveldens program forbigås i stillhet her, jeg har sett - og hørt - nok av den fyren. Det rælet der er "humor" så langt under fattigdomsgrensen at den er hinsides redning. Jeg er så hjertens enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kanskje du bør reflektere nærmere over de tingene vi IKKE er enige, kanskje du vil oppdage noen nyanser som ikke var der ved første øyekast. *Hehe* Fordi _du_ mener en ting så må jeg mene det samme? Nah. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 OJ kan være provoserende - og tidvis mane til ettertanke. Men om man ser bort fra ymse sketsjer hvor han kommenterer en del samfunnsforhold gjennom å kle seg ut som en av sine kjente rollefigurer, har jeg store problemer med å definere det han holder på med som humor. "Men om man ser bort fra ymse sketsjer hvor han kommenterer en del samfunnsforhold gjennom å kle seg ut som en av sine kjente rollefigurer, har jeg store problemer med å definere det han holder på med som humor." Enig med du :-) Jeg hadde sansen for OJ før. Dette er stort sett bare skuffende møl. "Birger-figuren" er morsom, slik andre figurer han har vært/laget før. Han burde holdt seg til det han kan best, og det er figurene sine. Barron blod, Tårnfrid, Birger - han med kråka og diverse andre jeg ikke husker navnet på. Det var morsomt. Det han holder på med nå, kan til tider være direkte pinlig å se på. Han derre Salid Ali (heter han ikke det tro?) er ganske morsom. Lo ganske godt da han ba noen på smalahove, og satt og brakk seg som bare det, for så å spy :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 *Hehe* Fordi _du_ mener en ting så må jeg mene det samme? Nah. Nei, det dreier seg om å tilegne seg kunnskaper nok til å være uenig på solid grunnlag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.