Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 I en eller annen Disney sang synger de en kjempelang remse. Jeg husker ikke noen av ordene, bare Super- også *bambambambambambambambambam* Tror det er noe trylle greier. Dette var vel noe av det mest klønete jeg har skrevet på lenge, men melodien har satt seg på hjernen. Hjelp, så jeg kan finne denne sangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er sangen fra filmen Mary Poppins men jeg kan ikke huske hva den heter ) Men det er blitt spurt om det her inne før så hvis du søker.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Det er sangen fra filmen Mary Poppins men jeg kan ikke huske hva den heter ) Men det er blitt spurt om det her inne før så hvis du søker.... Ja såklart! Det er Mary Poppins! He he, hva skal jeg søke på? Super-*bambambambambam*? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest surpecalifragalistic Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Mary Poppins synger: Super-Cali-Fragalistic.. (Hun er Nannyen som flyr med paraply). Det er bare å søke, så finner du teksten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja såklart! Det er Mary Poppins! He he, hva skal jeg søke på? Super-*bambambambambam*? ;-) Det blir ikke lett siden Mary Poppins er her inne ;o) Jeg fant det på google Supercalifragilisticexpealidocious 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 "super- calli -fragilistic- expialidocious" det burde jeg ha husket, he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Det blir ikke lett siden Mary Poppins er her inne ;o) Jeg fant det på google Supercalifragilisticexpealidocious Takk! Jeg fant det også :-) Vanvittig irriterende sang å få på hjernen da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Takk! Jeg fant det også :-) Vanvittig irriterende sang å få på hjernen da! He he, grusom ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 På norsk tror jeg det er Superopti-kjempefantafenomenalistisk eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 superoptikjempefantafenomenalistisk. Har aldri sett mary poppins, så jeg vet ikke om det er derfra dette norske ordet kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Mary Poppins filmen!!!!! Supercalifragelisticexplialidosious 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 superoptikjempefantafenomenalistisk. du synes sikkert ordet lyder idiotkulatistisk etter 100 ganger blir det gemt og sympatistisk superoptikjempefantafenomenalistisk. (sånn mener jeg å huske at teksten er på norsk! *S*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Mary Poppins filmen!!!!! Supercalifragelisticexplialidosious At jeg ikke bare la inn på Meldinger til deg med en gang. Du er jo et selvsagt valg! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 På norsk tror jeg det er Superopti-kjempefantafenomenalistisk eller noe sånt. Hvordan klarer dere å huske sånt??? *imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Mary Poppins synger: Super-Cali-Fragalistic.. (Hun er Nannyen som flyr med paraply). Det er bare å søke, så finner du teksten. *tunga rett i munnen mens jeg synger* "Supercalifra...." Shit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 superoptikjempefantafenomenalistisk. Har aldri sett mary poppins, så jeg vet ikke om det er derfra dette norske ordet kommer. Det ser ut til at det stemmer! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 superoptikjempefantafenomenalistisk. du synes sikkert ordet lyder idiotkulatistisk etter 100 ganger blir det gemt og sympatistisk superoptikjempefantafenomenalistisk. (sånn mener jeg å huske at teksten er på norsk! *S*) Må leie den filmen en dag.... Har ikke sett den siden jeg var veldig liten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan klarer dere å huske sånt??? *imponert* Jeg hørte mye på Marry Poppins-sangene som barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.