morsan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Guri! Skvatt litt jeg! Klikket meg inn på dagbladet.no, og sveipet fort over alle sakene som p.t. er på forsiden, da jeg i sideblikket ser overskriften "Han er enm flott far" samt et bilde av dame med blondt, slett hår! Men ved nærmere øyesyn så var bildet av Debbie Rowe, og faren var M. Jackson. Ja ja, sånn kan det gå når en begynner å bli litt trøtt og sigen! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Vel. Jeg er temmelig sikker på at Sven O. Høiby -- tross alt -- er en langt mindre skadelig far enn Michael Jackson. Jeg så en dokumentar om ham, og det er åpenbart at han er klin gal og at ethvert barn som vokser opp sammen med ham, om han rent fysisk skulle misbruke det eller ikke, vil ta skade av det. Jeg håper for guds skyld de dømmer ham, samme faen om han er skyldig eller ikke, for den mannen har ingenting i nærheten av barn å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Vel. Jeg er temmelig sikker på at Sven O. Høiby -- tross alt -- er en langt mindre skadelig far enn Michael Jackson. Jeg så en dokumentar om ham, og det er åpenbart at han er klin gal og at ethvert barn som vokser opp sammen med ham, om han rent fysisk skulle misbruke det eller ikke, vil ta skade av det. Jeg håper for guds skyld de dømmer ham, samme faen om han er skyldig eller ikke, for den mannen har ingenting i nærheten av barn å gjøre. Ja, jeg mener ikke å si at MJ er en god far. Men jeg er heller ikke så overrasket over at en dame som er gæer'n nok til å føde to barn som hun "ga bort" til ham etterpå, også skryter av han. jeg ville vært adskillig mer overrasket dersom MM hadde sagt noe slik om Sven-O, gitt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ja, jeg mener ikke å si at MJ er en god far. Men jeg er heller ikke så overrasket over at en dame som er gæer'n nok til å føde to barn som hun "ga bort" til ham etterpå, også skryter av han. jeg ville vært adskillig mer overrasket dersom MM hadde sagt noe slik om Sven-O, gitt! ;-) Han har vel 3 barn? Ikke at jeg aner om de har samme mor alle tre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Han har vel 3 barn? Ikke at jeg aner om de har samme mor alle tre. Mener at Rowe fødte ham to barn, og at det tredje barnet kanskje er adoptert??? Men de to førstefødte er jo helt hvite, så det er jo litt rart om MJ er deres biologiske far, da.... For plastikkirurgene har vel neppe klart å forandre på genene hans! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mener at Rowe fødte ham to barn, og at det tredje barnet kanskje er adoptert??? Men de to førstefødte er jo helt hvite, så det er jo litt rart om MJ er deres biologiske far, da.... For plastikkirurgene har vel neppe klart å forandre på genene hans! ;-) Det er vel ingen som på ramme alvor tror at han er den biologiske faren til 3 _hvite_ barn? Skjønt, kanskje han selv gjør det, han er vel verdensmester i selvbedrag.. Han har to gutter og en jente vel? Heter ikke begge guttene noe sånt som Prince Michael og Prince Michael II? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mener at Rowe fødte ham to barn, og at det tredje barnet kanskje er adoptert??? Men de to førstefødte er jo helt hvite, så det er jo litt rart om MJ er deres biologiske far, da.... For plastikkirurgene har vel neppe klart å forandre på genene hans! ;-) http://www.rotten.com/library/bio/entertainers/music/michael-jackson/ Stemmer det. Ingen vet hvor tredjemann kommer fra, men han kalles Prince Michael Jackson II. Herregud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.