Gå til innhold

Mette-Marits fantastiske far???

morsan

Anbefalte innlegg

Guri! Skvatt litt jeg! Klikket meg inn på dagbladet.no, og sveipet fort over alle sakene som p.t. er på forsiden, da jeg i sideblikket ser overskriften "Han er enm flott far" samt et bilde av dame med blondt, slett hår!

Men ved nærmere øyesyn så var bildet av Debbie Rowe, og faren var M. Jackson.

Ja ja, sånn kan det gå når en begynner å bli litt trøtt og sigen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en annen

Vel. Jeg er temmelig sikker på at Sven O. Høiby -- tross alt -- er en langt mindre skadelig far enn Michael Jackson. Jeg så en dokumentar om ham, og det er åpenbart at han er klin gal og at ethvert barn som vokser opp sammen med ham, om han rent fysisk skulle misbruke det eller ikke, vil ta skade av det. Jeg håper for guds skyld de dømmer ham, samme faen om han er skyldig eller ikke, for den mannen har ingenting i nærheten av barn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg er temmelig sikker på at Sven O. Høiby -- tross alt -- er en langt mindre skadelig far enn Michael Jackson. Jeg så en dokumentar om ham, og det er åpenbart at han er klin gal og at ethvert barn som vokser opp sammen med ham, om han rent fysisk skulle misbruke det eller ikke, vil ta skade av det. Jeg håper for guds skyld de dømmer ham, samme faen om han er skyldig eller ikke, for den mannen har ingenting i nærheten av barn å gjøre.

Ja, jeg mener ikke å si at MJ er en god far. Men jeg er heller ikke så overrasket over at en dame som er gæer'n nok til å føde to barn som hun "ga bort" til ham etterpå, også skryter av han.

jeg ville vært adskillig mer overrasket dersom MM hadde sagt noe slik om Sven-O, gitt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener ikke å si at MJ er en god far. Men jeg er heller ikke så overrasket over at en dame som er gæer'n nok til å føde to barn som hun "ga bort" til ham etterpå, også skryter av han.

jeg ville vært adskillig mer overrasket dersom MM hadde sagt noe slik om Sven-O, gitt! ;-)

Han har vel 3 barn? Ikke at jeg aner om de har samme mor alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel 3 barn? Ikke at jeg aner om de har samme mor alle tre.

Mener at Rowe fødte ham to barn, og at det tredje barnet kanskje er adoptert???

Men de to førstefødte er jo helt hvite, så det er jo litt rart om MJ er deres biologiske far, da....

For plastikkirurgene har vel neppe klart å forandre på genene hans! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de to førstefødte er jo helt hvite, så det er jo litt rart om MJ er deres biologiske far, da....

Det er vel ingen som på ramme alvor tror at han er den biologiske faren til 3 _hvite_ barn? Skjønt, kanskje han selv gjør det, han er vel verdensmester i selvbedrag..

Han har to gutter og en jente vel? Heter ikke begge guttene noe sånt som Prince Michael og Prince Michael II?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.rotten.com/library/bio/entertainers/music/michael-jackson/

Stemmer det. Ingen vet hvor tredjemann kommer fra, men han kalles Prince Michael Jackson II. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...