Gå til innhold

Jeg er fly forbanna

Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Skal ha møte med sjefen i morgen tidlig, siden jeg er fly forbanna på kollegaer. Jeg orker ikke mer av de rasistiske holdningene de har, og det skal jeg si i klartekst. Jeg skal be om andre å jobbe sammen med og hvis ikke GRRRRRRRRRRRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss.. hva skjer'a?

Fortell litt, jeg har sett diskriminering på nært hold selv...

Blir også drit-forbanna!

Jeg er lærer eller spesialpedagog med fordypning i minoritetsproblematikk. Når jeg opplever at jeg ikke blir innkalt til konferanse med foreldre og får vite i ettertid at de er så 'dumme' at tolken måtte si ifra at dette nyttet ikke å ta opp med dem, så setter jeg stort spørsmålstegn ved hvem som er dumme.

Jeg er så eitrende sinna at jeg forlangte et møte med ledelsen på skolen for å si ifra at maken til nedlatende holdninger til foreldre finnes ikke.

Når vi har mennesker fra forskjellige land så må vi akseptere at de er forskjellige, OG DET ER EN RIKDOM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv blitt anklaget av en fra et annet land for å være rasist, selv om jeg absolutt ikke er det. Hun tredde det over hodet på meg, fordi vi hadde en uenighet. Senere har jeg fått vite at hun ser på alle som rasister. Det er ikke hudfargen hennes andre reagerer på, det er oppførselen. Kan dette gjelde deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv blitt anklaget av en fra et annet land for å være rasist, selv om jeg absolutt ikke er det. Hun tredde det over hodet på meg, fordi vi hadde en uenighet. Senere har jeg fått vite at hun ser på alle som rasister. Det er ikke hudfargen hennes andre reagerer på, det er oppførselen. Kan dette gjelde deg også?

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Potznan

Er ikke så sikker på at du når fram med det. Hvis de kollegene er dyktigere enn deg i jobben, så driter du deg ut. Slik funker det i en bedrift som har lønnsomhetskrav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Er ikke så sikker på at du når fram med det. Hvis de kollegene er dyktigere enn deg i jobben, så driter du deg ut. Slik funker det i en bedrift som har lønnsomhetskrav.

Den norske skolen har heldigvis ennå ikke lønnsomhetskrav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kollegaene er ikke dyktigere enn meg, og jeg står ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har'em brukt ordet "neger" nå igjen, eller?

Det har de sikkert gjort, men det handler om å ha respekt for ALE barn, foreldre og kollegaer. Det står i læreplanen og grunnloven at det er vi pliktig til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken land er du fra?

Jeg kommer selv fra Island, men dette handler ikke om meg. Det handler om respekt for elever og foreldre med en annen etnisk bakgrunn. Dette er ikke noe jeg alene reagerer på, men noe jeg er nødt til å ta opp og har full støtte fra mange kollegaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potznan

Den norske skolen har heldigvis ennå ikke lønnsomhetskrav.

Det dummeste jeg hørt. Klart skolen både har økonomiske mål, ogmå prestere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyes never lie

Jeg kommer selv fra Island, men dette handler ikke om meg. Det handler om respekt for elever og foreldre med en annen etnisk bakgrunn. Dette er ikke noe jeg alene reagerer på, men noe jeg er nødt til å ta opp og har full støtte fra mange kollegaer.

Ja, alle bør ha respekt på lik linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...