Eyes never lie Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei, Hvilken land har det vært det beste dere noen gang har reist til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
collins Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Brasil, eller Den Dominikanske Republikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vender stadig tilbake til Spania, er der to-tre-fire ganger i året. Jeg burde åpne horisonten litt mer, etter hvert som språket sitter bedre. Jeg liker California godt og, men det er fint på en annen måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvilket! Island selvfølgelig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det heter vel ikke hvilket heller? Hva blir egentlig den rette setningen der? Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg er veldig fan av Norge jeg da. Spesielt i nord. Lofoten og Svalbard er utrolig vakkert. I det store utland så har jeg reist en del i Afrika, og det er utrolig spesielt. Både naturopplevelser, kulturer, kontraster osv. Eller så kan ridetur i fjellene i Kazakstan også anbefales - utrolig nydelig natur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Italia uten tvil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det heter vel ikke hvilket heller? Hva blir egentlig den rette setningen der? Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller? Tror nok det heter hvilket land 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det heter vel ikke hvilket heller? Hva blir egentlig den rette setningen der? Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller? Det heter ET land. Da heter det også hvilkET land. Tilsvarende EN by - hvilkEN by. Hvem brukes om personer. Det vet du nok, når du våkner ordentlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har bodd i Sør-Sudan. Selv med all verdens tragedier hengende over skuldrene er menneskene utrolig fine. Er også veldig fortjust i Kenya. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det heter ET land. Da heter det også hvilkET land. Tilsvarende EN by - hvilkEN by. Hvem brukes om personer. Det vet du nok, når du våkner ordentlig :-) Ja, jeg var i grunnen ikke helt våken nei - og når man i tillegg begynner å smake på ordene da så blir det jo bare kaos. Hvilket hørtes plutselig så rart ut. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det heter vel ikke hvilket heller? Hva blir egentlig den rette setningen der? Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller? (hvisker) ... Heter det morraSkvisten da? Er det en skummel dialektgreie? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (hvisker) ... Heter det morraSkvisten da? Er det en skummel dialektgreie? * fnis * Jeg hadde lyst til å fjerne den bokstaven fra overskrivten da jeg skulle svare, men visste ikke om det ville se ut som en fornærmelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (hvisker) ... Heter det morraSkvisten da? Er det en skummel dialektgreie? Og også på min dialekt heter det overskriFten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uttern Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kina er et fantastisk land. Man opplever både fattigdom og den industrielle/materielle siden. Flotte mennesker..Flott kultur... Det gir meg ingen naturopplevelser, men setter ting i perspektiv for hvor HELDIGE vi er som bor i et rikt land og med friskt vann fra springen osv. Men her i norge har vi alt å lære om å være høflige og hyggelige mot hverandre og nykommere til landet vårt. Kinesere smiler mye og ofte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss seventy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det heter vel ikke hvilket heller? Hva blir egentlig den rette setningen der? Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller? Hvilket land må da være rett? Å si hvem land, høres helt fjortiss ut for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten tvil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jordan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tja, si det.... "Best" kan jo tolkes som så mangt. Rundreisen i Indonesia førte oss til mange spennende og eksotiske steder, så den reisen vil alltid ha en spesiell plass hos meg. Og så har jeg hatt mange utrolig deilige turer til Frankrike! Behagelig klima, relativt kort reisedistanse, og nydelig mat! ;-) Men Albania var det landet som var best i forhold til forventningene, ihvertfall, for de var ikke såp høye! *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 USA..! Selvom jeg er "sur" på USA for så ymse om dagen, har jeg det alltid like kjekt i Boston:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyes never lie Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vender stadig tilbake til Spania, er der to-tre-fire ganger i året. Jeg burde åpne horisonten litt mer, etter hvert som språket sitter bedre. Jeg liker California godt og, men det er fint på en annen måte. Ja Spania kunne jeg godt selv tenkt å dra til. Virker veldig spennende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.