Gå til innhold

Hvilken land?

Eyes never lie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vender stadig tilbake til Spania, er der to-tre-fire ganger i året. Jeg burde åpne horisonten litt mer, etter hvert som språket sitter bedre.

Jeg liker California godt og, men det er fint på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter vel ikke hvilket heller? Hva blir egentlig den rette setningen der?

Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ex-bridget

Jeg er veldig fan av Norge jeg da. Spesielt i nord. Lofoten og Svalbard er utrolig vakkert.

I det store utland så har jeg reist en del i Afrika, og det er utrolig spesielt. Både naturopplevelser, kulturer, kontraster osv.

Eller så kan ridetur i fjellene i Kazakstan også anbefales - utrolig nydelig natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem av landene du har vært i var det fineste? Blir kanskje rettere det...? Eller?

Tror nok det heter hvilket land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter ET land. Da heter det også hvilkET land. Tilsvarende EN by - hvilkEN by.

Hvem brukes om personer. Det vet du nok, når du våkner ordentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i Sør-Sudan. Selv med all verdens tragedier hengende over skuldrene er menneskene utrolig fine.

Er også veldig fortjust i Kenya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter ET land. Da heter det også hvilkET land. Tilsvarende EN by - hvilkEN by.

Hvem brukes om personer. Det vet du nok, når du våkner ordentlig :-)

Ja, jeg var i grunnen ikke helt våken nei - og når man i tillegg begynner å smake på ordene da så blir det jo bare kaos. Hvilket hørtes plutselig så rart ut. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvisker) ... Heter det morraSkvisten da? Er det en skummel dialektgreie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* fnis *

Jeg hadde lyst til å fjerne den bokstaven fra overskrivten da jeg skulle svare, men visste ikke om det ville se ut som en fornærmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og også på min dialekt heter det overskriFten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uttern

Kina er et fantastisk land. Man opplever både fattigdom og den industrielle/materielle siden. Flotte mennesker..Flott kultur...

Det gir meg ingen naturopplevelser, men setter ting i perspektiv for hvor HELDIGE vi er som bor i et rikt land og med friskt vann fra springen osv.

Men her i norge har vi alt å lære om å være høflige og hyggelige mot hverandre og nykommere til landet vårt. Kinesere smiler mye og ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Hvilket land må da være rett? Å si hvem land, høres helt fjortiss ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det....

"Best" kan jo tolkes som så mangt.

Rundreisen i Indonesia førte oss til mange spennende og eksotiske steder, så den reisen vil alltid ha en spesiell plass hos meg.

Og så har jeg hatt mange utrolig deilige turer til Frankrike! Behagelig klima, relativt kort reisedistanse, og nydelig mat! ;-)

Men Albania var det landet som var best i forhold til forventningene, ihvertfall, for de var ikke såp høye! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyes never lie

Jeg vender stadig tilbake til Spania, er der to-tre-fire ganger i året. Jeg burde åpne horisonten litt mer, etter hvert som språket sitter bedre.

Jeg liker California godt og, men det er fint på en annen måte.

Ja Spania kunne jeg godt selv tenkt å dra til. Virker veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...