Gå til innhold

trenger hjelp til og komme ut av vond sirkel


Gjest urquell

Anbefalte innlegg

Gjest urquell

Etter stoedig fremang siden februar har jeg begynt og slite igjen og foeler at jeg faller lenge og lenger vekk fra det livet jeg oensker og leve. Livet mitt er tomt, og jeg har fjernet alle aktiviteter, venner og innhold jeg ikke klarte og takle, og har endt opp med et veldig tomt og innholdsloest liv. Jeg faar ikke gjort noenting paa skolen, jeg bare graater, og skriker til stemmer inne i hodet mitt. Blir saa utrolig sliten at jeg sovner naar jeg gaar hjem til lunch etter mange graatende timer. Vaakner og blir saa fortvilet over at jeg ikke har faatt gjort noe saerlig den dagen stormer til skolen for og super jobbe, men blir saa forvirret og fortvilet at jeg ikke faar gjort noe produktivt selvom jeg proever febrilsk i flere timer.

Jeg proever og bygge livet mitt sammen igjen, det er bare saa sinnsykt vanskelig og jeg er saa fordoemt fortapt. Har vaert i psykolog behnadling siden februar foeler det har hjulpet helt frem til de siste ukene. Jeg proever og proever og jobbe med tingen vi blir enige om mellom hver time, men i det siste er det saa vanskelig og bryte ut av denne eveige sirkelen med graating og manglende even til og gjoere skolearbeid. Psykolgen gjentar at et lite skritt er bedre enn ingenskritt, men jeg klarer ikke det engang. Aner ikke mine armer raad, og er veldig redd psykologen skal gi meg opp om jeg ikke klarer og bedre situasjonen raskt.

Setter pris paa alle raad,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Det er klart psykologen ikke gir deg opp. I hvert fall ikke hvis du forklarer hvor vanskelig du har det, og hvordan du strever for å komme bare et bitte lite skritt i riktig retning.

Ellers er det vanskelig å gi tips, for det er ikke så lett å vite om du "bare" er frustrert, eller om du virkelig er på sammenbruddets rand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...